Eens mapper ALTID? (OSX Leopard)
Fra : Michael Corfitsen

Dato : 25-02-08 21:50

Hej

Jeg har spurgt før, og har fået svar, men jeg kan ikke få det til at
virke.

Er jeg i en mappe og beder om oversigtsvalg, kan jeg sætte størrelse,
baggrundsfarve og sortering. Jeg har også mulighed for at bruge denne
indstilling som standard.
Men det bliver ikke standard.

Nye mapper opstilles som kastet ind med en høtyv. Så skal jeg til at
sætte oversigten igen.
Andre bliver opstillet som ønsket!!!

Hvor kan jeg - hvis man kan - een gang for alle sætte mappestørrelse,
sortering og farve, således at jeg nu og fremover - også med nytilkomne
mapper - får denne opsætning.

P.S. Det samme spørgsmål gælder åbningsoversigt over hvor åbne /
arkivere. Aldrig får jeg lige store kolonner etc.. Ofte skal jeg
forstørre vinduet for at læse den fulde tekst.
Kan vinduet ikke bare åbne i max. størrelse (skærmen sætter naturligvis
en begrænsning.

På forhånd tak.

Michael C.