Silverkeeper backe programmer op?
Fra : Dude

Dato : 25-02-08 12:10

Jeg bruger silverkeeper til Backup, på min Macbook.

Kan man lave backup af Programmer/Applications mappen ?

Sådan at jeg ikke skal installere al software fra bunden, hvis min
computer går ned.

Eller fungerer det ikke sådan med programmer?

Mvh
John

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-08 12:23

Dude <mailxxxikkedettexxx@johnkjoller.dk> wrote:

> [...]
> computer går ned.
>
> Eller fungerer det ikke sådan med programmer?

jo, det kan du nok godt, men jeg vil nok droppe silverkeeper og bruger
SuperDuper, CarbonCopyCloner, Syncronise Pro X istedet.

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-02-08 15:43

> jo, det kan du nok godt, men jeg vil nok droppe silverkeeper og bruger
> SuperDuper, CarbonCopyCloner, Syncronise Pro X istedet.
>
> /thomas

Hvorfor?

--
med venlig hilsen Jesper Haaber Gylling
http://www.gylling.net/

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-08 16:15

> Hvorfor?

Jeg har ikke gode erfaring med silverkeeper ...

/thomas

Fra : Jesper Haaber Gyllin~

Dato : 25-02-08 17:36

> Jeg har ikke gode erfaring med silverkeeper ...

Det kan jeg godt regne ud, men hvilke dårlige har du?

Kender flere som bruger SilverKeeper, så hvis du nu havner i en dum
situation.

Kan du oplyse lidt mere?

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-08 19:22

> Det kan jeg godt regne ud, men hvilke dårlige har du?
>
> Kender flere som bruger SilverKeeper, så hvis du nu havner i en dum
> situation.
>
> Kan du oplyse lidt mere?

synes bare programmet er ustabilt, og det er ikke blevet bedre efter
skiftet til Intel. Derudover har jeg været ude for at den har misset at
kopiere filer selvom de har været ændret.

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 25-02-08 20:28

> synes bare programmet er ustabilt, og det er ikke blevet bedre efter
> skiftet til Intel. Derudover har jeg været ude for at den har misset at
> kopiere filer selvom de har været ændret.

Hail rsync...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 25-02-08 20:41

> Hail rsync...

nemlig ... der er bare mange der stadig er bange for den store grimmer
terminal ... og alm. dødelige brugere skal helst holde sig fra den ..

/thomas

Fra : Jesper Juellund Jens~

Dato : 25-02-08 22:10

Jesper Haaber Gylling skrev:

> [...]
>
> Det kan jeg godt regne ud, men hvilke dårlige har du?

Nu er det ikke mig, du spørger, men jeg blander mig alligevel: Jeg har
været ude for, at SilverKeeper ikke har fået kopieret alle filer, så jeg
mistede en del filer efter et harddisk-nedbrud. Det var ikke så sjovt.

--
Jesper Juellund Jensen