Itunes music? hvor?
Fra : Dude

Dato : 23-02-08 23:51

Min Macbook gik ned for første gang i 1 1/2 år.

Nu har jeg så installeret alt igen, - men har lidt bøvl med Itunes musikken.

Jeg har lavet backup af Iunes Library, - og troede at jeg bare kunne
kopiere det ind, sammen sted igen, når Itues var installeret.

Men sådan fungerer det åbenbart ikke? - Er der noget jeg skal gøre, for
at sangene vises i Itunes?

Ved nogen det, mon?

Mvh
John

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 24-02-08 00:08

Dude skrev:
> [...]
> kopiere det ind, sammen sted igen, når Itues var installeret.
>
> Men sådan fungerer det åbenbart ikke? - Er der noget jeg skal gøre, for

Først skal du sikre at det er samme ver. af iTunes på din nye install
som den gl.

Fjern den nye iTunes mappe og læg den nye samme sted så burde det virke.

Fra : Henrik Münster

Dato : 24-02-08 00:22

Henry Lerche Madsen <lerche@aarstiden.dk> wrote:

> Først skal du sikre at det er samme ver. af iTunes på din nye install
> som den gl.
>
> Fjern den nye iTunes mappe og læg den nye samme sted så burde det virke.

Ja iTunes mappen med alle de filer og mapper, der er i den. Dude har kun
kopieret iTunes Library, som ikke indeholder noget musik.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Dude

Dato : 24-02-08 02:28

Henrik Münster skrev:

> Ja iTunes mappen med alle de filer og mapper, der er i den. Dude har kun
> kopieret iTunes Library, som ikke indeholder noget musik.

John:
Nej, jeg havde kopieret alt fra Itunes mappen. Også alt musik.
Så må det vel være Itunes-versionen der er forkert?

Jeg troede jeg havde den seneste version før, og det er den seneste jeg
har nu.
Men det har vel så ikke været den aller seneste jeg havde før...

Betyder det at jeg ikke kan lægge dem ind, så?

Mvh
John

Fra : Martin Bredthauer

Dato : 24-02-08 15:04

Dude <mailxxxikkedettexxx@johnkjoller.dk> wrote:

> Betyder det at jeg ikke kan lægge dem ind, så?

Nej, det kan du godt. Når jeg har brug for at geninstallere musik i
iTunes så plejer jeg at "drag'n'drop" filerne over på iTunes. Så
kopierer iTunes selv musikken over i dens nye mappe. (Ved denne metode
mister man dog evt. data om hvor ofte et nummer er spillet, hvor mange
stjerne det har osv. men det bruger jeg alligevel aldrig.)

--
Mvh Martin