internetshop
Fra : gusse

Dato : 15-07-01 23:42

nogle der har erfaringer med at opbygge internet butik

hvilke løsninger ?, billigst ?, nemmest ?, smart ?

Fra : Gitte Sørensen

Dato : 16-07-01 18:54

Mon, 16 Jul 2001 00:42:17 +0200, skrev "gusse" <brian@inndevelop.com>
:

>nogle der har erfaringer med at opbygge internet butik
>
>hvilke løsninger ?, billigst ?, nemmest ?, smart ?

Alt efter hvor ambitiøst dit butiksprojekt er, kan du evt. starte med
at lave en butik hos www.synonym.dk , som tilbyder en helt gratis
butiksløsning. Så kan du jo altid prøve, om "vingerne kan bære".
Du er selvfølgelig noget bundet af opbygning o.s.v., men det kan måske
være en god måde at starte på - det er ret nemt at bygge butikken op
ud fra den faste skabelon.
Jeg er selv glad for, at jeg har valgt en gratis butiksløsning - min
omsætning taget i betragtning . . . . . jeg venter stadig på "boom'et"
indenfor nethandel, som alle medierne efterhånden har talt om gennem
flere år.

--
Gitte Sørensen

HomeParty forhandling af kosmetik & undertøj
http://www.gittes.dk

Fra : Knud Berggreen

Dato : 16-07-01 18:39

In <3b521ca4$0$401$edfadb0f@dspool01.news.tele.dk>, on 07/16/2001
at 12:42 AM, "gusse" <brian@inndevelop.com> said:

>nogle der har erfaringer med at opbygge internet butik

>hvilke løsninger ?, billigst ?, nemmest ?, smart ?

En internetbutik er mange ting. Jeg kører f.eks. en internetbutik idet jeg
sælger varer og ydelser via min hjemmeside, men jeg har ikke
betalingsdelen. Jeg kører også med HTML og .js-filer. Andre har den helt
store løsning med kreditkortbetaling om sammenkøring med lagersystemer.
Den helt billige og letteste løsning vil være en side med "Vil du købe
noget, så tryk HER og skriv hvad du vil købe" som så blot er en
mailto:-funktion. Det er effektivt, men ser ikke så smart ud.

Min kan du se sådan: http://www.berggreen.dk

En anden interessant side (skrevet i ASP) er http://www.gourmani.com

Eller (også ASP) http://www.dogstore.dk

Og så en med betalingskort: http://www.gamemail.dk

Hvordan er dit ambitionsniveau?

/Knud

Fra : peet_dk

Dato : 17-07-01 19:45

prøv at tjekke http://www.scannet.dk/

--
peet_dk was here....
ICQ#71309759 www.icq.com

Fra : --==Magneto==--

Dato : 23-07-01 20:11

Jeg har lavet en hos synonym butiksløsninger, hvilket giver utrolig mange
muligheder også betaling med dankort kig selv..

www.upgradeshoppen.synonym.dk

mvh
Frank Rasmussen