Adressebog kontakter fra 10.3.9 til 10.5.2~
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 21-02-08 19:29

Hej.

Så spiller 10.5.2 på min eMac G4, og det er jo lækkert-lækkert.
Alle programmer er oppe og køre, på nær Photoshop Elements (version 6 er
bestilt og kommer i marts) og ... Adressebog.

Pga. pladsmangel på min lidt for lille FW disk endte jeg med at kopiere
alle data og biblioteket til den eksterne disk og lave en clean install
af 10.5 på den interne disk. Dejligt at få ryddet op og starte på en
frisk. Derefter har jeg flyttet alle data tilbage og installeret mine
programmer igen, og nu vil jeg slette min eksterne harddisk og overlade
den til Time Machine. Jeg mangler bare at overføre mine gamle
kontaktoplysninger fra 10.3.9, som Adressebog i 10.5.2 ikke vil kendes
ved. Jeg glemte selvfølgelig at eksportere dem på den rigtige måde, så
alt hvad jeg har er råfilerne i min backup af Application Support
folderen fra 10.3.9

Er der nogen som ved hvordan man kan lokke den til det? Ikke at det er
den helt store katastrofe, hvis det ikke kan lade sig gøre, men det vil
da være nemmere ...

Mvh
Jens

PS: Jo jo, jeg ved godt at den eksterne disk så også er lidt for lille
til seriøst tidsmaskinebrug, men jeg inkluderer ikke mine programmer i
min backup, og så må det fungere indtil jeg får købt en større disk.