Nogen der har fået en MacBook Air?
Fra : Stig Leerbeck

Dato : 20-02-08 17:16

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 20-02-08 17:19

Stig Leerbeck skrev:
> Stig Leerbeck

Yep....

Den er feeeed

Har ikke haft tid til at lege så meget med den endnu.....

// Kim

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 20-02-08 19:38

Kim Jørgensen <k7@get2net.invalid> wrote:

> Yep....
>

> Den er feeeed
>

> Har ikke haft tid til at lege så meget med den endnu.....
>

> // Kim

Kan du tjekke om video-chat via iChat virker?

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-08 22:51

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Kan du tjekke om video-chat via iChat virker?

hvorfor skulle det ikke virke ... hvad skulle det indbyggede iSight
camera ellers gøre godt for ?

:)

/thomas

Fra : Stig Leerbeck

Dato : 22-02-08 07:39

> hvorfor skulle det ikke virke ... hvad skulle det indbyggede iSight
> camera ellers gøre godt for ?
>
> :)
>
> /thomas

Tja - godt spørgsmål - det gjorde det bare ikke, derfor var det lidt
interessant om det var et generelt problem. Men en resætning af SMC
(tror jeg det hedder) og en ny briger løste problemet.

Stig Leerbeck
--
www.simplesoft.dk - www.fileoffice.dk

Fra : Kim Jørgensen

Dato : 21-02-08 21:26

Stig Leerbeck skrev:

> Kan du tjekke om video-chat via iChat virker?

Jeg bruger ikke Ichat, så der melder jeg pas

// Kim

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-08 17:25

Stig Leerbeck <stigleerbeck@nypost.dk> wrote:

> Stig Leerbeck

De skulle være til at få fat på efterhånden, har dog ikke fået leget med
én endnu ...

Men den er tynd ..

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 20-02-08 18:16

> De skulle være til at få fat på efterhånden, har dog ikke fået leget med
> én endnu ...
>
> Men den er tynd ..

En kollega købte en til privaten i går. Har nusset lidt med den og det er
ubetinget den niceste computer jeg har rørt ved.

Fra : Esben

Dato : 20-02-08 20:08

> En kollega købte en til privaten i går.

Er det SL, der har fået sådan én?

>Har nusset lidt med den og det er ubetinget den niceste computer jeg
>har rørt ved.

Var inde og røre ved en i Fona i går, men stod med en 11 kgs tumling på
den anden arm. Dog bemærkede jeg at man kan skrue baggrundslyset rigtigt
langt med; jeg vil tro at i det rette (med-)lys kan den bruges uden
baggrundslys?! I hvert fald rart, for de andre MacBooks har ikke kunnet
skrues så langt ned.

Jeg bemærkede også at jeg synes den var hurtigere end jeg forventede ud
fra specs'ene på den.

....føltes nærmest som om den flaprede mellem fingrene på én.

Skal nok ind og snuse lidt mere til den i morgen...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-08 04:44

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Er det SL, der har fået sådan én?

TB, den kan køre windows. SL syns vist ikke det er en mac uden FW.

Jeg trak ønsket om en ny MBP fra sommeren 07 frem til nov/dec hvor
jeg håbede Air'en ville blive introducerede, men opgav at kæmpe med en
PB hvorefter Air'en blev intorduceret efter lige jul.

Nuvel med diskpladsen til images og FW port in mente er en MPB måske mere
velegnet til mit brug, i hvertfald når jeg er offsite (hvad jeg er en
gang om måneden).

Fra : Esben

Dato : 21-02-08 10:23

> TB, den kan køre windows. SL syns vist ikke det er en mac uden FW.

Nej jeg undrede mig også hvis det var - kan godt følge firewire
argumentet. Derimod forventer en PC-bruger det ikke! Men første
skridt er vel at de overgiver sig til hardwaren !

> Jeg trak ønsket om en ny MBP fra sommeren 07 frem til nov/dec hvor
> jeg håbede Air'en ville blive introducerede, men opgav at kæmpe med en
> PB hvorefter Air'en blev intorduceret efter lige jul.

OK, kan nu heller ikek lige se det er en supporter maskine

> Nuvel med diskpladsen til images og FW port in mente er en MPB måske mere
> velegnet til mit brug, i hvertfald når jeg er offsite (hvad jeg er en
> gang om måneden).

Et lille smut til Odense og de slige steder, formoder jeg...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik Münster

Dato : 20-02-08 20:26

> En kollega købte en til privaten i går. Har nusset lidt med den og det er
> ubetinget den niceste computer jeg har rørt ved.

Og hvad skal man så med tekniske data, lagerplads og en masse stik?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-08 22:37

> Og hvad skal man så med tekniske data, lagerplads og en masse stik?

Intet som helst. I dette tilfælde er det irrellevant. Der er 2
målgrupper til maskinen:

1: folk som har brug for en ultra let bærbar til det mest nødvendige
(web, mail, tekst, måske lidt iphoto)

2: folk som vil have den som status symbol.

For begge er det ligemeget hvad specs og lagerplads er ...

/thomas

Fra : Sebastian

Dato : 20-02-08 22:53

> [...]
> (web, mail, tekst, måske lidt iphoto)
>
> 2: folk som vil have den som status symbol.

Du glemte

3: Q segmentet, som stiller ca. halvdelen af verdensbefolkningen.

MacBook Air har en MEGET høj FAF (female acceptace faktor)
Min kæreste sagde efter havde set Steve J med sådan en:
" Det er vist min nye computer".

> For begge er det ligemeget hvad specs og lagerplads er ...
det gælder også for 3.

rgds.

--
Sebastian Loeck
Frederiksberg Denmark

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-08 23:02

Sebastian <thorfinn@ofir.dk> wrote:

> [...]
>
> MacBook Air har en MEGET høj FAF (female acceptace faktor)
> Min kæreste sagde efter havde set Steve J med sådan en:

naturligvis ... det havde jeg helt glemt ... damnnit nu får jeg ballede
derhjemme ;)

/thomas

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 21-02-08 04:35

> [...]
>
> MacBook Air har en MEGET høj FAF (female acceptace faktor)
> Min kæreste sagde efter havde set Steve J med sådan en:

iGet fafaktoren er større en WAF.

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 21-02-08 01:03

Henrik Münster skrev den 20-02-2008 20:26:

> Og hvad skal man så med tekniske data, lagerplads og en masse stik?

Bortforklare overfor sig selv at man ikke har råd *æv*.