se DR med ny quicktime
Fra : thohei

Dato : 19-02-08 14:13

Efter QT-opdateringen forleden har jeg ikke kunne se programmer på
dr.dk. I Firefox åbner programmet bare ikke, i Camino skriver den URL
not valid.
Jeg ved godt DR ikke understøtter Mac og alle vores mærkelige
browsere, men det plejer jo at virke alligevel. Er der en 'sikker'
måde at se DR på?
Mvh, Thomas

Fra : Steen

Dato : 20-02-08 12:07

On 2008-02-19 22:12:49 +0100, thohei <heinesen@mail.dk> said:

> [...]
> Jeg ved godt DR ikke understøtter Mac og alle vores mærkelige
> browsere, men det plejer jo at virke alligevel. Er der en 'sikker'

Irriterende at DR satser på DR Update til TV, g ikke gider gøre kanalen
tilgængelig fo alle på nettet.
YouTube og masser af andre steder kan alle se uden mærkelige
krumspring, men ikke DR Update.

Fra : KentBM

Dato : 21-02-08 15:57

thohei wrote:
> [...]
> Jeg ved godt DR ikke understøtter Mac og alle vores mærkelige
> browsere, men det plejer jo at virke alligevel. Er der en 'sikker'
Sikker? Tja. Jeg bruger http://drstreaming.nordija.dk/qt/qtplugin.html
som er en Beta-test, så vidt jeg har forstået. Der var et par dage, hvor
det ikke virkede. Og DR-Update på dr.dk/nettv/update , hvor de enkelte
klip kan findes. I Safari.

--

Kent

Fra : thohei

Dato : 23-02-08 07:18

On Feb 21, 3:56 pm, KentBM <kentF_JERNmagnus...@aim.com> wrote:

> [...]
> som er en Beta-test, så vidt jeg har forstået. Der var et par dage, hvor
> det ikke virkede. Og DR-Update på dr.dk/nettv/update , hvor de enkelte

Checket! men der er ingen lyd på.
Men nu var det nu mere streaming af gamle programmer som ikke
fugerede. Momentvis kan jeg nu godt, men det virker lidt tilfældigt
om det kan lade sig gøre.
Thomas