Tjek brugte Mac.
Fra : Henrik Palshøj

Dato : 19-02-08 17:03

Hej NGer

Er der en side hvor man kan gå ind og verificere om en Mac er stjålet
når man køber brugt? og personen f.eks. ikke kan finde kvitteringen i
flytte rodet?

Fra : Esben

Dato : 19-02-08 22:07

Henrik Palshøj <dykRE@MOVEmil.dk> wrote:

> Hej NGer
>
> Er der en side hvor man kan gå ind og verificere om en Mac er stjålet
> når man køber brugt? og personen f.eks. ikke kan finde kvitteringen i
> flytte rodet?

Der var nogen der prøvede at starte sådan en side op for nogle år siden,
men det gik i sig selv igen. Du kan dog rigne til Apple for at se om den
er registreret til nogen.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik

Dato : 20-02-08 02:07

On 19 Feb., 22:06, e...@nospamget2net.dk (Esben) wrote:

> Der var nogen der prøvede at starte sådan en side op for nogle år siden,
> men det gik i sig selv igen. Du kan dog rigne til Apple for at se om den
> er registreret til nogen.

Hvordan bliver maskinen registreret hos apple ? Synes ikke der var
noget registreringskort med min imac, ej heller
en hjemmeside hvor man skulle registrere sig...

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 20-02-08 10:08

Henrik <hschytte@mail.dk> wrote:

> Hvordan bliver maskinen registreret hos apple ? Synes ikke der var
> noget registreringskort med min imac, ej heller
> en hjemmeside hvor man skulle registrere sig...

setup assistenten beder dig om navn og adresse .. det er registreringen

/thomas

Fra : Esben

Dato : 20-02-08 11:23

> setup assistenten beder dig om navn og adresse .. det er registreringen

Man kan nu også bare ringe ind...

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Henrik

Dato : 20-02-08 03:05

On 20 Feb., 10:08, tho...@elements.dk (Thomas von Hassel) wrote:
> setup assistenten beder dig om navn og adresse .. det er registreringen
>
> /thomas

ahhh. snedigt...