10.5.2 i Apple Store ?
Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 14-02-08 19:05

Hej.

Er der nogen, der har erfaring for, hvor lang tid der går fra Apple
udsender en OS X opdatering, til den kan fås i Apple Store?
Jeg sidder og venter på 10.5.2, men indtil videre er det stadig kun
10.5.1, som er til salg.

Mvh
Jens

Fra : Henrik Münster

Dato : 14-02-08 19:49

Jens Vesterdahl <j_e_n_s_@_r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> [...]
> udsender en OS X opdatering, til den kan fås i Apple Store?
> Jeg sidder og venter på 10.5.2, men indtil videre er det stadig kun

Jeg må tilstå, at jeg da ikke anede, at Apple udsendte de små, gratis
opdateringer på de dvd'er, man køber. Det er selvfølgelig meget smart,
men omvendt er der da ingen grund til at vente med at købe Mac OS X af
den grund. Man kan da bare køre Softwareopdatering, så snart man har
installeret. Hvis man har en nogenlunde kvik internetforbindelse, er det
jo ikke noget problem.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 14-02-08 19:58

Jens Vesterdahl skrev:
> [...]
> udsender en OS X opdatering, til den kan fås i Apple Store?
> Jeg sidder og venter på 10.5.2, men indtil videre er det stadig kun

Jeg tror ikke der bliver støbt nye DVD'er før det nuværende lager af OS
X er ved at være tømt. De fleste opdaterer jo online !

Fra : Thomas von Hassel

Dato : 14-02-08 20:24

> [...]

> udsender en OS X opdatering, til den kan fås i Apple Store?
> Jeg sidder og venter på 10.5.2, men indtil videre er det stadig kun

eh, må man spørge hvorfor .. det er nemt at opdatere ?

/thomas

Fra : P. Rongsted

Dato : 15-02-08 13:42

On Thu, 14 Feb 2008 19:05:22 +0100, Jens Vesterdahl
<j_e_n_s_@_r_e_m_i_s_e_n.d_k> wrote:

> [...]
>udsender en OS X opdatering, til den kan fås i Apple Store?
>Jeg sidder og venter på 10.5.2, men indtil videre er det stadig kun

Det er ikke særlig længe siden at 10.5.1 kom i pakkerne, så der kan
godt gå et par måneder endnu.

Peter

Fra : Jens Vesterdahl

Dato : 15-02-08 19:32

In article <r12br3trp60dgvfinqs5q19df851lgfgcg@4ax.com>,
P. Rongsted <null@rongsted.dk> wrote:

> Det er ikke særlig længe siden at 10.5.1 kom i pakkerne, så der kan
> godt gå et par måneder endnu.

Det er nok rigtigt. De sælger dem vel indtil der er udsolgt. Jeg tænkte
såmænd bare, at hvis 10.5.2 nu var i pakken i næste uge, kunne jeg lige
så godt vente.
Nå ... nok om det ... frem med tegnebogen!

Mvh
Jens