iTunes under Mac OS 9.x?
Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 14-02-08 17:42

Kan tidlige versioner af iTunes spille under Mac OS 9.x?
Hvordan får man fat i den?

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 14-02-08 18:23

Ove Steen Smidt wrote:

> Kan tidlige versioner af iTunes spille under Mac OS 9.x?

iTunes ver. 2.0.4 kan godt køre på MacOS 9.2.x

http://docs.info.apple.com/article.html?artnum=120073

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 14-02-08 19:12

Ove Steen Smidt wrote:
> Kan tidlige versioner af iTunes spille under Mac OS 9.x?
> Hvordan får man fat i den?

Den seneste ver., der fungerer under OS 9.x er iTunes 2.0.4. Jeg véd
ikke, hvor den kan findes som løs download mere, Hvis du har en Os 9.2
retail ver., ligger den derpå.

Men send mig en mail off-list, hvis du ikke kan finde den på dine Os 9.x
CD'ere, så kan du få enten DK eller US ver.. Brug
<mac-man_NOSP@M_stofanet.dk> - fjern _NOSPM_ for aktivering.

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 14-02-08 23:37

Den 14.02.2008 kl. 19:11 skrev Erik Richard Sørensen <NOSPAM@NOSPAM.dk>:

> [...]
>
> Men send mig en mail off-list, hvis du ikke kan finde den på dine Os 9.x
> CD'ere, så kan du få enten DK eller US ver.. Brug
Den skulle være her:
http://www.download.com/iTunes-Classic-/3640-2199_4-10053490.html

--
Greetings Jens "Lyrik" Bech

Fra : Ove Steen Smidt

Dato : 15-02-08 22:16

Lyrik <lyrik@heaven.dk> wrote:

> Den skulle være her:
> http://www.download.com/iTunes-Classic-/3640-2199_4-10053490.html

Tak for links. Jeg har tænkt mig at prøve, om min gamle Powermac G3 (der
har stået på loftet et par år), kan bruges som spillemaskine. Den
startede fint. Hyggeligt gensyn. Der er dansk 9.2 på den.
Jeg har forsøgt at installere den iTunes 2.04, som jeg fik link til
forleden. Det lader imidlertid til, at den forlanger engelsk eller
amerikansk OS.
Download foregår fra MacBookPro. Installationsfiler overføres pr.
memorystick. G3 synes ikke at kunne klare udpakningen.

Nu skal jeg lige på computerfri ferie en uge og får ikke lige straks
gjort mere ved sagen. Men vender så frygteligt tilbage.

--
Venlig hilsen
Ove Steen Smidt