ROM til Asus V6800
Fra : René Jensen

Dato : 15-07-01 23:35

Er der nogen som har et Asus V6800 Pure DDR-RAM GeForce256 grafikkort,
som *IKKE* har flashet deres ROM? I så tilfælde gider I være så venlig
at sende mig Jeres ROM eller link til hvor jeg kan downloade den?
Brug NVFLASH til at gemme ROM'en til en fil på harddisken, programmet
kan hentes fra nedenstående URL og fylder ca. 180kb.

http://www.nvmax.com/downloads/nvidia/utils/nvflash318.zip

--
Med venlig hilsen,
René Jensen

Once a upon a time a wise man said to me:
"I consider Windows like I consider bad weather ... I accept it and hope
for something better"

Fra : Lars Jørgensen

Dato : 16-07-01 01:24

"René Jensen" <rene.jensen@city.dk> wrote in message
> [...]
> Brug NVFLASH til at gemme ROM'en til en fil på harddisken, programmet
> kan hentes fra nedenstående URL og fylder ca. 180kb.

Jeg har ikke en V6800 men jeg faldt lige over denne side...
http://rayadams.webservis.ru/
Kan den mon hjælpe?

- Lars