jeg kan ikke læse nogle billed cd'er som e~
Fra : saxjax

Dato : 08-02-08 17:48

er der nogen der har et trick til at læse cd'er som er brændt i
windows??
jeg har prøvet det nogle gange nu... cd'er som indeholder billeder og
film fra en windowsmaskine genkendes ikke af min osx 10.4.

saxjax

Fra : saxjax

Dato : 08-02-08 17:51

On 9 Feb., 01:47, saxjax <sax...@saxjax.dk> wrote:
> [...]
> jeg har prøvet det nogle gange nu... cd'er som indeholder billeder og
> film fra en windowsmaskine genkendes ikke af min osx 10.4.

jeg har nu prøvet på kærestens i-book og der er ingen problemer så det
er altså min powerbook g4 1,5Ghz som fejler et eller andet??
er der nogen ideer til hvad det kunne være??

Fra : saxjax

Dato : 08-02-08 17:56

On Feb 9, 1:47 am, saxjax <sax...@saxjax.dk> wrote:
> [...]
> jeg har prøvet det nogle gange nu... cd'er som indeholder billeder og
> film fra en windowsmaskine genkendes ikke af min osx 10.4.

jeg har nu prøvet fra kærestens gamle i-book g3 800Mhz og der er ingen
problemer, så det må være min powerbook g4 1,5 Ghz som fejler noget,
er der nogen der har et bud på hvad det kunne være??