Det her er da humor :o)
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 06-02-08 11:40

Tjek lige ikonet for andre PC'er på netværket

http://www.macfly.dk/blog/images/humor.jpg

Er det ikke en BSOD? LOL

Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Erik Dan

Dato : 06-02-08 12:22

"Thomas Schreiber" <fornavn@macfly.dk> wrote in message
> Tjek lige ikonet for andre PC'er på netværket
>
> http://www.macfly.dk/blog/images/humor.jpg
>
> Er det ikke en BSOD? LOL
> -------------------
Jo, hvis man er teenager er det sikkert fantastiskt morsomt.
For mig er det bare dårlig stil.

/ Dan

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-02-08 12:39

Erik Dan wrote:

> Jo, hvis man er teenager er det sikkert fantastiskt morsomt.
> For mig er det bare dårlig stil.

Jeg tror ikke, du har forstået humoen i det.

For mig ligger humoren i, at det er en bærbar Acer, der er taget en 'get
info' på med _Mac_OS_X_.

Preview billedet nederst er en af de nye Acer AL2600WD skærme med indb.
højttalere, men symbolet på 'skærmben' er så dårlig, at jeg ikke kan se,
hvad der står...

mvh. Erik Richard

Fra : Erik Dan

Dato : 06-02-08 13:21

"Erik Richard Sørensen" <NOSPAM@NOSPAM.dk> wrote in message

Jeg tror ikke, du har forstået humoen i det.

For mig ligger humoren i, at det er en bærbar Acer, der er taget en 'get
info' på med _Mac_OS_X_.
--------------
Ok det er måske lille smule sjovt.

Men der er jo et sådan BSOD icon i Leopard, og det finder jeg stadigvæk er
dårlig stil.
http://forevergeek.com/apple/apples_sense_of_humor_bsod_icon_in_leopard.php

/ Dan

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-08 13:32

Erik Richard Sørensen skrev:

> [...]
>
> Preview billedet nederst er en af de nye Acer AL2600WD skærme med indb.
> højttalere, men symbolet på 'skærmben' er så dårlig, at jeg ikke kan se,

Det er ikke en af de nye skærme fra Acer, det er såmænd det icon der
kommer frem i Leopard når en Wintel-PC tilslutter sig netværket.
Det er samme icon uanset hvilken windåse det er som tilslutter sig, det
ligner en god gammel Beige 15 -17" CRT.
Jeg har kopieret iconet og smidt det på en fil og taget et dump af det i
Coverflow. Det er helt klart den kendte blå skærm som let kunne
fremprovokeres i Windows 98.
Jeg husker også at der var delte meninger om dette da det kom frem og de
fleste regnede med at det ville blive fjernet i den endelige udgave, men
det er det altså ikke.
Jeg syntes nu at det er ganske spas, selv om jeg har rundet de fyrre,
men man er jo ikke ældre end man gør sig til

http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/images/bluescreen.png

Fra : Preben Bødker Nielse~

Dato : 06-02-08 16:47

Henry Lerche Madsen <henrylerchemadsen@mac.com> wrote:

> Det er helt klart den kendte blå skærm som let kunne
> fremprovokeres i Windows 98.

Findes også i liveversion
<http://picasaweb.google.com/prebenbodker/IT/photo#5163893574218741522>

/Preben
--
The crazy ones, who think they can change the world
- are often the ones who do.

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 06-02-08 18:06

Preben Bødker Nielsen skrev:

> Findes også i liveversion
> <http://picasaweb.google.com/prebenbodker/IT/photo#5163893574218741522>

Det tager sig en del bedre ud, det er som at dette icon strutter en del
mere...... savle, savle... grisebasse

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 06-02-08 22:39

Henry Lerche Madsen wrote:

> [...]
> kommer frem i Leopard når en Wintel-PC tilslutter sig netværket.
> Det er samme icon uanset hvilken windåse det er som tilslutter sig, det

Kig på skærmfoden. - den er præcis som de store 24" og 26" acer
fladskærme... - Jeg stod så sendt som i torsdag og kiggede på den i
'levende live'.

> [...]
> Jeg husker også at der var delte meninger om dette da det kom frem og de
> fleste regnede med at det ville blive fjernet i den endelige udgave, men

Ja, det er der mange, der siger, - Jeg tror kun, jeg har haft den en
enkelt gang tilsammen på både Win95 og Win98.... Men 'generalen' har
været der adskillige gange.._)

> Jeg syntes nu at det er ganske spas, selv om jeg har rundet de fyrre,
> men man er jo ikke ældre end man gør sig til
>
> http://homepage.mac.com/henrylerchemadsen/images/bluescreen.png

Og bliver man først /så/ gammel, at man ikke kan more sig, så...........

mvh. Erik Richard