Nyt forrør, hvor er det billigst?
Fra : Claus Ø

Dato : 15-07-01 21:22

Hej NG

Nu gider jeg ikke se på det rustne lo.... forrør mere.

Hvor får jeg fat i et nyt billigt? Skal jeg prøve at få fat i et rustfrit
eller er det lige meget?

MC'en er XT 550 med en TT eller XT 600 motor påmonteret fra 1983-1986.

mvh

Claus Ø

Fra : Lars

Dato : 17-07-01 08:24

Prøv at ringe til Brieses MC i Horsens, tlf. 75644986
Han er OK med priserne. Han har evt. et brugt, men OK.

Lars V., medlem af Dansk Off-Road Motorcykel Klub. Se vores web :
www.dormck.dk
FED KLUB.
<3b51fba4$0$31241$ba624c82@nntp01.dk.telia.net>...

Fra : Erik Dalby Christens~

Dato : 18-07-01 23:02

On Sun, 15 Jul 2001 22:22:00 +0200, "Claus Ø" <coj@asb.dk> wrote:

> [...]
>eller er det lige meget?
>
>MC'en er XT 550 med en TT eller XT 600 motor påmonteret fra 1983-1986.

Der er to STORE tyske Yamaha enstamper tilbehørsforhandlere (Brugte
dem meget til min SR500) Hurtig levering fin kvalitet.

www.wunderlich.de

Originalt forrør Alle XT600 Bestnr 6057404 koster 179 DM
VA forrør (Rustfrit) alle XT600 Best nr 6057402 289 DM

Fra et 2000 papirkatalog - De har ikke onlinekatalog. Men hvis du vil
købe så gå på hjemmesiden og send dem en mail med prisforespørgsel på
best. nr. Et forrør hedder
en "kruemmer" på tysk, men ellers snakker de Engelsk ok.

www..kedo.de
Check dem selv - Se i online katalog under Aufpuff - Men priserne er
nok ca det samme.

De rustfrie holder lang tid men anløber i en brunlig farve ved varme
hvorimod de almindelige bliver blålige. Nogen kan ikke lide de brune
anløbning - Smag og behag.

--
Ha' det - Erik DC