Andet multimedie
InDesign CS2 > printe kant til kant ?
Fra : Autocadster

Dato : 02-03-08 01:22

Hvordan sætter man InDesign CS2 op til at printe kant til kant ?

Jeg har sat margener til 0 men alligevel kan den ikke printe 3-4mm hele
vejen rundt.

Det er Canon Pixma IP4000R printere der bliver printet på, de kan
printe kant til kant, bare ikke med ID

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : BA

Dato : 02-03-08 01:58

Mener du, at er overhovedet ikke må være nogen hvid kant, når du printer?

I så fald skal du lade billedet gå en lille smule ud over kanten.

Det overskydende vil jo ikke blive printet med.

--
Venlig hilsen
BA

OBS: Ved direkte henvendelse skal du fjerne dyret fra min emailadresse.....

Fra : Autocadster

Dato : 02-03-08 01:59

BA:
> Mener du, at er overhovedet ikke må være nogen hvid kant, når du printer?

> I så fald skal du lade billedet gå en lille smule ud over kanten.

> Det overskydende vil jo ikke blive printet med.

Det har jeg prøvet, der kommer alligevel en kant :/

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : Max

Dato : 02-03-08 08:46

Hej Auto

> Jeg har sat margener til 0 men alligevel kan den ikke printe 3-4mm
> hele vejen rundt.

Har du i printerindstillinger valgt fanebladet Sideopsætning og
sat et flueben i Udskrivning uden kant ?

Ps: Tak for tippet med lak på CD'er og DVD'er det virker faktisk
ganske fænamonalt.

--
Mvh Max

Fra : Autocadster

Dato : 02-03-08 13:01

Max har bragt dette til os:
> Hej Auto

> Har du i printerindstillinger valgt fanebladet Sideopsætning og
> sat et flueben i Udskrivning uden kant ?

Jepper... men intet syntes at hjælpe og har søgt i hjælp for ID, men
kan ikke finde fejlen.

> Ps: Tak for tippet med lak på CD'er og DVD'er det virker faktisk
> ganske fænamonalt.

Your welcome... det giver en super finish og så falmer de ikke

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : ha

Dato : 02-03-08 13:05

> Your welcome... det giver en super finish og så falmer de ikke

............. undskyld jeg lige bryder ind !

Hvad er det for noget lak der bruges og hvordan kommes det på?

/ha

Fra : Autocadster

Dato : 02-03-08 13:08

ha sendte dette med sin computer:

> ............ undskyld jeg lige bryder ind !

> Hvad er det for noget lak der bruges og hvordan kommes det på?

http://kortlink.dk/nordic-ink/4v8v

Og det sprayes bare på i tyndt, jævnt lag

--
Venligst
Autocadster / 2620

Fra : ha

Dato : 02-03-08 20:25

> http://kortlink.dk/nordic-ink/4v8v
>
> Og det sprayes bare på i tyndt, jævnt lag

Takker det må jeg da vist prøve

/ha

Fra : Michael Rasmussen

Dato : 02-03-08 23:23

Autocadster skrev:

> Jepper... men intet syntes at hjælpe og har søgt i hjælp for ID, men kan
> ikke finde fejlen.

Blot en skør idé. Har du prøvet at eksportere til PDF og printe den fra
Adobe Reader?

Der kan du se om designet vitterlig går helt til kanten, og jeg kan ikke
tro andet end at printeren kan leverer udskrift til kant fra en PDF.

Husk at slå zoom og auto rotation fra i udskriftsopsætningen under Adobe
Reader.

--
Michael Rasmussen
»If you don't fail at least 90 percent of the time,