Andet multimedie
bentjuul 3670
Anvende layers i Paint.net og gemme i jpg-~
Fra : Ukendt

Dato : 27-02-08 22:13

Kære nyhedsgruppe

Kan det passe at Paint.net laver en fejl, når jeg gemmer et billede i
flere lag i jpg-format? Naturligvis kan jpg ikke gemme flere lag, men
selvom billedet bliver flatten, og jeg efterfølgende gemmer billedet som
en jpg-fil, så næste gang jeg prøver at åbne filen, så bliver billedet
ikke vist og der kommer følgende fejlmeddelse: "There was an error
opening the file".

Jeg kan godt gemme billedet som en Paint.net-fil, men det duer jo ikke
når billedet skal kunne ses på min hjemmeside.

Med venlig hilsen
Klaus

--
Advarsel - spejlslibning kan være stærkt vanedannende!
http://www.aigis.dk/webdocastro/telescope_2007.html

Fra : Thorbjørn Ravn Ander~

Dato : 27-02-08 23:57

Klaus Eriksen <nospam> skrev den 27-02-2008 22:12:
> Jeg kan godt gemme billedet som en Paint.net-fil, men det duer jo ikke
> når billedet skal kunne ses på min hjemmeside.

Prøv at lægge det op alligevel og giv et link til det syge billede.

Fra : Ukendt

Dato : 28-02-08 22:10

Thorbjørn Ravn Andersen skrev:

> Prøv at lægge det op alligevel og giv et link til det syge billede.

Underligt og pinligt - nu forsøgte jeg at lave billedet igen og så
virker det lige pludselig helt uden problemer.

Den fil jeg havde problemer med i går fylder 3,18 mb, hvilket er ca. 30
gange mere end billederne på min hjemmeside plejer at fylde. Men for den
nysgerrige, så er der et link til problemfilen her :
www.aigis.dk/strimmel01.jpg
(vær tålmodig, det tog mig tre minutter at uploade filen!)

Og til den fil det lykkedes at oprette og gemme i dag :
www.aigis.dk/strimmel04.jpg

mvh.
Klaus