Der er en gud !!!!
Fra : Rasmus Lind Hansen

Dato : 15-07-01 20:44

Juubbbiiiiiii !!!

Så fik jeg efter 2,5 års tørke atter MC, ubeskiveligt fedt !!!
Jeg vil gerne sige tak for responsen på tråden om Yamaha XS 400 skramleri,
hvilket der næsten intet er af, på den dejlige maskine jeg lige har købt!!!

Den er kanon flot, den ser helt ny ud, og kører som en drøm!,
(og lidt hurtigere end min gamle GN250.)
Den har fået ny udstødning, en uorg. 2i1 i sort, med lidt mindre modstand i,
og super lækker lyd!!!

Jeg ville lige sprede min overskudsglæde!!!!!

Og dejligt vejr er det også

Ses Derude
Rasmus Lind Hansen
**Yamha XS 400 Seca**

Fra : RpR

Dato : 15-07-01 21:52

> Ses Derude
> Rasmus Lind Hansen
> **Yamha XS 400 Seca**

Hmm, nu har i snakket så meget om en Seca, hvad med nogle billeder af den?

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com

Fra : Morten Juel

Dato : 15-07-01 22:49

> Hmm, nu har i snakket så meget om en Seca, hvad med nogle billeder af den?

Min er på http://StarChild.dk

Mvh
Morten

Fra : Armand

Dato : 15-07-01 22:24

Rasmus Lind Hansen <quater@hco.kollegienet.dk> skrev i en

> ..........................Den har fået ny udstødning, en uorg. 2i1 i
sort, med lidt
> mindre modstand i.......

Eller blot en bekræftelse af MOTORRADS "gebrauchtkauf"-artikels udsagn
om: "Let rustbare udstødninger, som ikke er delt som: Forrør/potte" :-/

--
Armand.

Fra : Morten Juel

Dato : 15-07-01 22:51

> Jeg ville lige sprede min overskudsglæde!!!!!
>
> Og dejligt vejr er det også
STORT tilykke, dejlig cykel hehe det skal jeg jo sige ) jeg er jo ikke så
misundelig eller noget, min står jo rimeligt stille ;o((

/Religionskrig ON: Synd at du bor på den forkerte side af broen ;o(
/Religionskrig OFF

Mvh
Morten
XS400 Seca

Fra : RacerNiels

Dato : 16-07-01 17:38

Rasmus Lind Hansen <quater@hco.kollegienet.dk> wrote in message
> [...]
købt!!!

> Den er kanon flot, den ser helt ny ud, og kører som en drøm!,

Sæ'fø'li' er/gør den det!! Den spiller for hårdt

Te'løk mæ'ed!

Niels
XS400-SS

PS. Jaja, det er ikke en "marked"-gruppe, men hvis du mangler et par koniske
kronrørslejer, har jeg et par til salg....