Træf på toppen
Fra : m.grewy

Dato : 15-07-01 19:56

Det her er fra jyllandsposten.
Var der selv blev fuld,fuld og lige fuld (hammer lam) en gang til.

Michael

Indland - I dag: 12:55

Motorcykeltræf i Skagen satte ny rekord
Med godt 4200 motorcykler satte Træf på Toppen i Skagen igen i år
deltagerrekord. Omkring 7000 mennesker har siden torsdag besøgt træffet, der
slutter i dag.

- Det har været et forrygende godt træf med godt 700 flere motorcykler end
sidste år, fortæller Lars Vernersen fra den arrangerende klub, MC Scavenius
i Skagen. De mange motorcyklister kom fra hele Europa.

Også politiet synes, at det har været et godt træf. I hvert fald har
vagthavende hos politiet i Frederikshavn overhovedet ikke mærket noget til
de mange motorcyklister.

/ritzau/

Fra : Tonny Eskesen

Dato : 15-07-01 20:10

"m.grewy" <m.grewy@cykel.dk> skrev i en meddelelse
> Det her er fra jyllandsposten.
> Var der selv blev fuld,fuld og lige fuld (hammer lam) en gang til.
>
> Michael

hamselv var der også, og endda kl. 1700 ved de første borde i ølteltet, men
syntes ikke liiige at der var nogen der lignede nogen herfra. Men
fuldstændig fuld blev han da alligevel hehe
1200 dask blev smidt i Scavenuis' pengekasse herfra, men det ved konen ikke
................... endnu

hamselv herfra

Fra : Petrich

Dato : 16-07-01 12:37

Jeg stod selv sammen med ham selv - deprimerende at se det fremmøde.
Flemming
XV535S

Fra : Armand

Dato : 16-07-01 12:50

Petrich <petrich@esenet.dk> skrev i en
> hamselv > > herfra
> Jeg stod selv sammen med ham selv - deprimerende at se det fremmøde.

Det må snart stå fast:
D.F.M.'ere har svært ved at få løftet røven fra kontorstolen, og forlade
skærmen

--
Armand.

Fra : Susanne Lund Pederse~

Dato : 16-07-01 13:57

"Armand" <armand@mcSTREGchaufførerne.dk> skrev
> Det må snart stå fast:
> D.F.M.'ere har svært ved at få løftet røven fra kontorstolen, og
forlade
> skærmen

Eller også prioriterer folk bare forskelligt. Jeg har fx mødt flere
d.f.m.'ere til TD's.

--
Susanne
GSX-R 400 til salg.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-01 21:24

Armand skrev:

> Petrich <petrich@esenet.dk> skrev i en
> lteltet,
>
> Det m�snart st�fast:
> D.F.M.'ere har sv�t ved at f�lftet rven fra kontorstolen, og forlade
> sk�men

I dette tilfælde nok nærmere at vi må se at få vedtaget hvordan vi kan
genkende hinanden _mens_ der er andre til stede... :-/
Som sagt var jeg, Jesper Lillesø (gsxr250) og Brian (cagiva w16) der jo
også... og vi undrede os også over det ringe fremmøde :-/
--
mvh Jes Vestervang

Fra : Brian Lænø

Dato : 18-07-01 07:42

"Jes Vestervang" skrev
> [...]
> Som sagt var jeg, Jesper Lillesø (gsxr250) og Brian (cagiva w16) der jo
> også... og vi undrede os også over det ringe fremmøde :-/

Hvis det er mig du hentyder til med (Brian (cagiva w16)), så tager fejl
Jeg glemte da også at sige mit efternavn.

--
Brian
Cagiva Elefant 750

Fra : Armand

Dato : 18-07-01 11:58

Brian Lænø <brianla@worldonline.dk> skrev i en

> [...]
> Hvis det er mig du hentyder til med (Brian (cagiva w16)), så tager
fejl
> Jeg glemte da også at sige mit efternavn.

W 16'eren i gruppen, var Sebastian fra Odense - Som forøvrigt forsøger
at sælge igen, har jeg noteret mig!

--
Armand.

Fra : Jes Vestervang

Dato : 18-07-01 23:09

> kan
> jo
> fejl
>

> W 16'eren i gruppen, var Sebastian fra Odense - Som forøvrigt forsøger
> at sælge igen, har jeg noteret mig!

Høhøøh.. Hovsa Rod i hukommelsen :-/
--
mvh Jes Vestervang
gsxr250

Fra : Toshido - AROS Motor~

Dato : 17-07-01 13:07

Det er ærgerligt at der ikke var et større fremmøde til vores mini DFM-træf.
Jeg selv var overhovedet ikke på Toppen i år p.g.a. alvorlig sygdom i den
nærmeste familie.

Hvis jeg havde været på Toppen, så ville jeg gerne have mødt Jer alle. OH
Well, måske næste gang Der er jo stadig en del træf til gode i år, så vi
ses derude hvor tingene sker.

Henrik Nedergaard (AKA Toshido)
http://www.nedergaard.com
Suzuki SV 650 SX - Yellow (AKA Frk. Solvej)
AROS MotorCykel Klub - http://www.amck.dk
AROS# 07, DMCN# 121, MCTC# 134504, DMC# 05779

IGroup for dk.fritid.motorcykel - http://www.dfm.igroups.dk

Fra : Jes Vestervang

Dato : 17-07-01 20:28

Tonny Eskesen skrev:

> "m.grewy" <m.grewy@cykel.dk> skrev i en meddelelse

> hamselv var der ogs� og endda kl. 1700 ved de frste borde i lteltet, men
> syntes ikke liiige at der var nogen der lignede nogen herfra.

Arrj, ærgerligt Jesper Lillesø (gsxr250), Brian (Cagiva w16(?) og jeg
var der da. Det blev dog desværre kun til en kort sludder af en eller anden
grund :-/ Men det var da egentlig alligevel meget hyggeligt

> Men
> fuldst�dig fuld blev han da alligevel hehe

Ja, for pokker da. Jeg havbde egentlig regnet med at jeg ikke ville drikke
mig mere end almindeligt fuld, men det endte da alligevel med at jeg sov
meg næsen i bordet i ølteltet den første aften/nat

> 1200 dask blev smidt i Scavenuis' pengekasse herfra

Samme her :-/ Det er sgu egentlig mange øl, selvom der da også blev købt
lidt mad =:-0

> , men det ved konen
> ikke

no worries på det område her