Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Canon Powershot S5 IS Dansk manual
Fra : Ukendt

Dato : 03-02-08 15:59

Hej.

Er der en der ligger inde med en dansk manual til S5 IS ?

MVH
Arnold Mikkelsen

Fra : _akadut

Dato : 03-02-08 16:12

Canon Danmark gør.

Fra : Finn Emsby

Dato : 03-02-08 18:39

Hej

"_akadut" <_akadut@akadut.xx> skrev i en meddelelse

> [...]

Ja det gør jeg, den medfølger S5IS når man køber det, den er som en lille
håndbog, og er desværre ikke til at copiere, men du kan købe kameraet

mvh
Finn Emsby

Fra : TDN

Dato : 03-02-08 20:14

skrev i meddelelsen news:uilbq39j2r9i2r38f6csmrhsptuj05q6cj@4ax.com...
> Hej.
>
> Er der en der ligger inde med en dansk manual til S5 IS ?
>
> MVH
> Arnold Mikkelsen

Hvis det er fordi du har sparet og købt et kamera med udenlansk
brugsanvisning, skal du nok ikke regne med at folk står i kø for at hjælpe
dig, da de jo har givet en merpris for at købe kameraet med dansk manual.
Canon sælger dog de danske brugsanvisninger. De kan heller ikke downloades
på dansk, men skulle findes på engelsk på nettet.

Mvh
Thomas

Fra : news.sunsite.dk

Dato : 10-02-08 14:31

"Arnold Mikkelsen" <arnold.mikkelsen(fjernspam_men
indsætsnabel).tele.dk> skrev i en meddelelse:

Udover de øvrige kommentarer, så er du kommet i forkert gruppe, da
handel kun må foregå i markeds-grupperne - så prøv i stedet i:

News:dk.marked.privat.foto

- hvor indlægget hører hjemme.

Hvis du vil vide, hvor den kan købes hos en forhandler, så ville

News:dk.fritid.foto.indkoeb

- være det rigtige sted at spørge.

Men i øvrigt er svaret, at enhver fotohandler kan skaffe en til dig fra
Canon Danmark, der står for udgivelsen af de danske manualer.

Alternativt kan den engelske downloades fra f.x. Canon USA eller Canon
Canada's hjemmesider.

Jan