Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Bedste software kalibrering af skærm?
Fra : Mads Madsen \(4681\)

Dato : 03-02-08 13:56

Jeg er ikke parat til at invistere i et en rigtig hardware kalibrering af
min skærm. Det laver jeg simpelthen for få billeder til. Men jeg vil
alligevel gerne "husmandskalibrere" skærmen på min dell inspiron 6000, da
jeg med det blotte øje kan se at den står virkelig dårligt.

Hvilket stykke software, gerne freeware, er det bedste til det formål?

Tidligere har jeg brugt adobe gamma, men den har ikke fulgt med i de seneste
versioner af photoshop. Jeg synes heller ikke den var rigtig god. Findes der
mon noget bedre derude?

/Mads