Kender nogen dette firma.
Fra : Peter Rønnehøj Hanse~

Dato : 04-02-08 19:09

Er der nogen som har prøvet noget af det udstyr de sælger fra Dykkerlageret
? Jeg syntes det ser mistænkeligt billigt ud. Så de havde lagt en maske til
auktion på qxl.dk Køb nu prisen var 495 kr. men de har den til salg på deres
hjemme side til 185 kr. ! Er det ikke lige smart nok.

Fra : Bo Christensen

Dato : 05-02-08 07:49

Peter Rønnehøj Hansen wrote:
> [...]
> auktion på qxl.dk Køb nu prisen var 495 kr. men de har den til salg på deres
> hjemme side til 185 kr. ! Er det ikke lige smart nok.
Du siger det vel selv ?

Fra : Sir1

Dato : 05-02-08 03:17

On 4 Feb., 19:08, "Peter Rønnehøj Hansen" <peter-alt...@mail.dk>
wrote:
> [...]
> auktion på qxl.dk Køb nu prisen var 495 kr. men de har den til salg på deres
> hjemme side til 185 kr. !  Er det ikke lige smart nok.

Jeg tror det eneste smarte i det, er hvis han kan tjene lidt ekstra på
auktionen. Han udnytter vel bare det at folk automatisk tror de får
tingene billigt på auktion!?
Det mistænkelige billige: Kvalitet og pris følges, inden for visse
grænser, næsten altid ad! (Og det er er efter min mening ikke mange
kvalitetsprodukter han har - husk nu sikkerhed fremfor alt!)
Vh
Søren

Fra : Mikkel Noe

Dato : 05-02-08 04:47

On Feb 5, 11:16 am, Sir1 <si...@post.tele.dk> wrote:
> On 4 Feb., 19:08, "Peter Rønnehøj Hansen" <peter-alt...@mail.dk>
> wrote:
Jeg ville aldrig nogensinde handle hos et firma, der ikke angiver SE
nummer, adresse, kontakttelefon og email i deres webshop...
At de samtidig sælger fjernstyrede biler samme sted fremmer heller
ikke ligefrem indtrykket af seriøsitet

Fra : TTGH

Dato : 05-02-08 06:51

On 5 Feb., 12:46, Mikkel Noe <mikkel...@gmail.com> wrote:
> [...]
> nummer, adresse, kontakttelefon og email i deres webshop...
> At de samtidig sælger fjernstyrede biler samme sted fremmer heller

Jeg har prøvet at købe et kompas og en overflade bøje, det var billigt
men heller ikke mere værd. Ham der ejer biksen er veldig flink så ikke
noget der!
/TTGH

Fra : dennisschneider@ofir~

Dato : 10-03-08 21:50

Jeg vil lige prøve at svare (forsvare) dykkerlageret (mig selv)
lidt

Jeg genkender godt lidt af vores useriøsitet, vi startede op på
baggrund af at vi fandt ud af at dykkerudstyr var ALT for dyrt, og
priserne bliver holdt kunstigt oppe af få importører. Jeg syntes det
var synd at det afholdt mange fra at få deres eget udstyr, og virkelig
nyde livet ved dykning.

Vi har kæmpet meget frem om tilbage med for billige priser, som folk
så syntes var FOR billigt (og derved måtte det være dårlig kvalitet)
så vi satte priserne lidt op, og gav klubber rabat for at opnå den
ønskede virkning, nemlig at dykning var for alle, også dem der ikke
var millionære.

Men nu har vi sat os fast på nogle gode lave priser, og kvaliteten e
stadig i top.

Og når man køber på netttet har man jo fuld retur ret, også selv om
det er brugt, så den vil jeg da opfordre folk til at bruge.

Og ja, vi ser lidt uproffesionelle ud, og det gør vi nok et stykke tid
endnu. Det er en hjemmeside jeg selv har lavet, og jeg har stadig mit
arbejde ved siden af.

Det hele opstod udelukende fordi vi fandt ud af hvor kæmpe store
avancer mange dykkerbutikker havde, og den manglende konkurence på
området.

Og mht. til kvalitet og pris, så kunne en god sammenligning være vores
Aquatec produkter, de bliver solgt til militæret i mange lande, og de
bliver også solgt i danske dykkerbutikker. Prøv evt at sammenligne
prisen på T-rex kniven, den er der flere der har.

Men eller så kom med noget feedback, vi vil gerne være gode, med lidt
hjælp fra alle.

Og det kunne jo også komme jer selv tilgode.

Og er der problemer med kvaliteten, så send det retur, og få jeres
penge igen

MVH
Dennis Schneider
Dykerlageret.dk