Hvad er det ?
Fra : Allan Hansen

Dato : 03-02-08 19:37

I efs er angivet at der ligger vrag på positionerne:
54 48 410 10 11 171
54 48 171 10 12 322
med dybder på 27 m.
Nogen der har været der ? Er det Isskib usikker position fra tysk efs ?

Allan Hansen

Fra : Henrik Jensen

Dato : 04-02-08 03:39

Hej Allan,

Hvis du ser i et søkort, så ligger de 2 positioner lige i et afmærket
(på kortet) område med "Krigsgas" og der er fiskeri og opankring
forbudt, eller frarådes.

Enten er det noget dumpet ammo, eller et par meget nedspængte vrag.

Mvh.
Henrik

Fra : Henrik Manley

Dato : 04-02-08 12:06

Fyldte de ikke pramme dengang med alt det giftige lort og sænkede dem. Så en
mulighed er pramme med diverse giftigt affald.

--
Henrik Manley
m@nley.dk http://bends.dk

Fra : Allan Hansen

Dato : 04-02-08 20:31

"Henrik Jensen" <henrik_h_jensen@hotmail.com> skrev i en meddelelse
>Hvis du ser i et søkort, så ligger de 2 positioner lige i et afmærket
>(på kortet) område med "Krigsgas" og der er fiskeri og opankring
>forbudt, eller frarådes.

OK. Desværre så duer mit elektroniske søkort ikke. En Garmin GPS
løbecomputer sletter søkortene. Øv.

Allan Hansen