|
| CABBY 2005 / 06 garantirep. Fra : Carsten Bo Laursen |
Dato : 06-12-07 17:28 |
|
Jeg er den lykkelige ejer af en CABBY -fabriksny, men syntes der er groft
uforsvarligt at der ikke kommer noget frem
til os ejere fra importøren om at der er garantireparation der bør laves da
fugt ellers kan ødelægge vognen.
LARMENDE TAVSHED er det eneste jeg møder.
Den er købt i Børkop, med ved en tilfældighed repareret andet steds -
originalt værksted med flot flot service.
ALU-Listyerne der "samler" tag og sider er på mere en 200 vogne samlet
således at der ved uheldige omstændigheder kan trænge fugt ind i vognen.
Skufferne er lavet af tynd plast - så der gratis ilægges ny bund i.
Skufferne i køkkenet isættes nyt lukkemekanisme, så de ikke springer op
under kørsel.
alt dette laves UDEN BEREGNING - men ikke en lyd hører man fra PJ CAMPING I
BØRKOP
Jeg ville købe en ny madras i stedet for den originale da den er (efter min
mening) for blød og svag i opbygningen.
6 måneders venten og gentagne henvendelser uden resultat fik mig til at køre
til Haderslev.
MOOWER - er billigere - og isat hurtigt.
Madrassen tog 8 dage at fremskaffe og her kom så talen om garantirep.
velvillighed og god service blev udvist.
men på henvendelse fra PJ CARAVAN - IKKE EN LYD - henvendelse på mail til
impoirtøren - IKKE EN LYD.
Så kan jeg ikke forstå man skal have flotte præmier for stort salg - når
noget så vigtigt som opfø'lgning af garantireparationer blot får lov at
ligge upåagtet hen -
hvad sker der hvis og når nogle af vognene nu bliver ødelagt af fugt. - UHA
UHA - god service i salgsøjeblikket er dejligt
men det er i reklamationerne man ser hvor meget firmaerne er værd.
Jeg stiller gerne op til konfrontation, men syntes det er utelstedelig
opførsel - og underligt CABBY der gerne vil være et stort mærke i DK, ikke
giver sig til kende.
eller er det bare mig der en "underlig"
venlig hilsen
Carsten Laursen
| |
kjeld krogh (06-12-2007)
| Kommentar Fra : kjeld krogh |
Dato : 06-12-07 18:01 |
|
Øh hvornår er pj caravan flytte til Børkop?
Ligger de ikke i Roskilde?
"Carsten Bo Laursen" <cabola@mail.dk> skrev i en meddelelse
news:475822f3$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
> Jeg er den lykkelige ejer af en CABBY -fabriksny, men syntes der er groft
> uforsvarligt at der ikke kommer noget frem
> til os ejere fra importøren om at der er garantireparation der bør laves
> da fugt ellers kan ødelægge vognen.
>
> LARMENDE TAVSHED er det eneste jeg møder.
>
> Den er købt i Børkop, med ved en tilfældighed repareret andet steds -
> originalt værksted med flot flot service.
>
> ALU-Listyerne der "samler" tag og sider er på mere en 200 vogne samlet
> således at der ved uheldige omstændigheder kan trænge fugt ind i vognen.
>
> Skufferne er lavet af tynd plast - så der gratis ilægges ny bund i.
>
> Skufferne i køkkenet isættes nyt lukkemekanisme, så de ikke springer op
> under kørsel.
>
> alt dette laves UDEN BEREGNING - men ikke en lyd hører man fra PJ CAMPING
> I BØRKOP
>
> Jeg ville købe en ny madras i stedet for den originale da den er (efter
> min mening) for blød og svag i opbygningen.
>
> 6 måneders venten og gentagne henvendelser uden resultat fik mig til at
> køre til Haderslev.
>
> MOOWER - er billigere - og isat hurtigt.
> Madrassen tog 8 dage at fremskaffe og her kom så talen om garantirep.
>
> velvillighed og god service blev udvist.
>
> men på henvendelse fra PJ CARAVAN - IKKE EN LYD - henvendelse på mail til
> impoirtøren - IKKE EN LYD.
>
> Så kan jeg ikke forstå man skal have flotte præmier for stort salg - når
> noget så vigtigt som opfø'lgning af garantireparationer blot får lov at
> ligge upåagtet hen -
>
> hvad sker der hvis og når nogle af vognene nu bliver ødelagt af fugt. -
> UHA UHA - god service i salgsøjeblikket er dejligt
> men det er i reklamationerne man ser hvor meget firmaerne er værd.
>
> Jeg stiller gerne op til konfrontation, men syntes det er utelstedelig
> opførsel - og underligt CABBY der gerne vil være et stort mærke i DK, ikke
> giver sig til kende.
>
> eller er det bare mig der en "underlig"
>
> venlig hilsen
> Carsten Laursen
>
>
>
>
| |
Carsten Bo Laursen (06-12-2007)
| Kommentar Fra : Carsten Bo Laursen |
Dato : 06-12-07 18:29 |
|
føj en taste og skrivefejl - HD-CAMPING
SORRY SORRY SORRY
>
> "Carsten Bo Laursen" <cabola@mail.dk> skrev i en meddelelse
> news:475822f3$0$2089$edfadb0f@dtext02.news.tele.dk...
>> Jeg er den lykkelige ejer af en CABBY -fabriksny, men syntes der er groft
>> uforsvarligt at der ikke kommer noget frem
>> til os ejere fra importøren om at der er garantireparation der bør laves
>> da fugt ellers kan ødelægge vognen.
>>
>> LARMENDE TAVSHED er det eneste jeg møder.
>>
>> Den er købt i Børkop, med ved en tilfældighed repareret andet steds -
>> originalt værksted med flot flot service.
>>
>> ALU-Listyerne der "samler" tag og sider er på mere en 200 vogne samlet
>> således at der ved uheldige omstændigheder kan trænge fugt ind i vognen.
>>
>> Skufferne er lavet af tynd plast - så der gratis ilægges ny bund i.
>>
>> Skufferne i køkkenet isættes nyt lukkemekanisme, så de ikke springer op
>> under kørsel.
>>
>> alt dette laves UDEN BEREGNING - men ikke en lyd hører man fra PJ
>> CAMPING I BØRKOP
>>
>> Jeg ville købe en ny madras i stedet for den originale da den er (efter
>> min mening) for blød og svag i opbygningen.
>>
>> 6 måneders venten og gentagne henvendelser uden resultat fik mig til at
>> køre til Haderslev.
>>
>> MOOWER - er billigere - og isat hurtigt.
>> Madrassen tog 8 dage at fremskaffe og her kom så talen om garantirep.
>>
>> velvillighed og god service blev udvist.
>>
>> men på henvendelse fra PJ CARAVAN - IKKE EN LYD - henvendelse på mail
>> til impoirtøren - IKKE EN LYD.
>>
>> Så kan jeg ikke forstå man skal have flotte præmier for stort salg - når
>> noget så vigtigt som opfø'lgning af garantireparationer blot får lov at
>> ligge upåagtet hen -
>>
>> hvad sker der hvis og når nogle af vognene nu bliver ødelagt af fugt. -
>> UHA UHA - god service i salgsøjeblikket er dejligt
>> men det er i reklamationerne man ser hvor meget firmaerne er værd.
>>
>> Jeg stiller gerne op til konfrontation, men syntes det er utelstedelig
>> opførsel - og underligt CABBY der gerne vil være et stort mærke i DK,
>> ikke giver sig til kende.
>>
>> eller er det bare mig der en "underlig"
>>
>> venlig hilsen
>> Carsten Laursen
>>
>>
>>
>>
>
>
| |
|
|