Jeg skræmmer mig selv....
Fra : WeirdLabs

Dato : 15-07-01 18:19

Nogle gange skræmmer jeg mig selv....
Jeg sad igår (Lørdag) og skrev nogle tanker ned på papir mens jeg nød en
øl........

(Citat)
Nogle gange er man bare i det humør hvor man bare siger: "Fuck the world".
Sådan er jeg idag.
Jeg har lyst til at snøfte et ordenligt læs coke og gå totalt amok på ét
eller andet dansegulv i byen med en flaske Mezcal i hånden. Og der ville jeg
finde et nipsting af en pige, slæbe hende med hjem og gøre ubeskrivelige
ting ved hende i en sådan grad at alle Sodoma og Gomorra's værste
udskejelser og synder ville blegne og være ubetydelige i sammenligning med
hvad jeg ville gøre.
Desværre er jeg ikke til coke.. Men det andet er jeg til...
Jeg vil begå alle desyndige pervertioner der er at begå. Jeg vil kaste mig
ud i de vildeste perverterede lege hvor grænsen imellem smerte, afmagt,
nydelse, ekstase og lyst bliver udviskede og umulige at kende fra hinanden.
Jeg vil der ud hvor man kun ekstirer og kun kan føle. Dér hvor al fornuft
ophører med at eksistere. Ekstase.
Jeg vil se det, nyde det, føle det.
Jeg vil se hendes øjne når hun ikke længere ved om det er smerte eller
nydelse hun føler.
Jeg vil se hendes øjne når hun ikke længere ved om hun skal fortsætte eller
stoppe.
Jeg vil skubbe hende ud over kanten og se hende falde.
Og jeg vil blidt bære hende hjem igen i mine arme og holde ømt om hende når
hun kommer tilbage til verden igen. Og jeg vil svare "ja" når hun spørger
mig om dette var virkeligt og ikke en drøm...
(Citat slut)

Vildt, ikk' ?

WeirdLabs

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 15-07-01 19:08

On Sun, 15 Jul 2001 19:19:26 +0200, "WeirdLabs"
<weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote:

>Nogle gange skræmmer jeg mig selv....
(Citat slut)

>Vildt, ikk' ?

jaaee jeg synetes da det er meget smukt - det kan måske nok på nogen
virke lidt skræmene når de opdager - hvor dybe og bizare derres
fantasier er .... menjeg tror nu de fleste fantasier har derres føde
hjem i drømmen om at voldtage blive voldtaget dræbe og bare handle pr
impuls ... jo mere man bare imødekommer disse fanatsier som en
kompensasion for en virklighed der ikke og i mange tilfæled rigemligt
vis lader sig leve ud ... så .... gør man det igenem fantasien .
så dream on my frind :) it will make u stronger o gsikkert inspireret
når kompromiset skal indgåes
MvH
Bo

Fra : henning

Dato : 15-07-01 20:33

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> wrote in message
> Nogle gange skræmmer jeg mig selv....

Du lyder ret ung *G*

> Vildt, ikk' ?
Næh det er fantasier mange kan nikke genkendende til,
så hvad det angår er du lige så normal som alle andre,
jeg havde lignende fantasier da jeg var teen ager og langt
op i tyverne og jeg var så heldig at min daværende kone,
ville afprøve den slags ting in real live *G*

MVH
Henning

Fra : Sott

Dato : 15-07-01 23:21

Hej Weird-o :0)

"WeirdLabs" <weirdlabs@sol.dkSPAMFILTER> skrev i en meddelelse

> Nogle gange skræmmer jeg mig selv....

Det kan jeg godt nikke genkendende til *S*

> [...]
> hun kommer tilbage til verden igen. Og jeg vil svare "ja" når hun spørger
> mig om dette var virkeligt og ikke en drøm...

Wauw - jeg synes det er rigtigt godt skrevet.
Jeg måtte læse det flere gange... jeg finder det ikke skræmmende, men
fascinerende og ophidsende.
(nu holder vi lige virkeligheden udenfor, ikk'? - for der kunne det måske
godt være, at det var for meget *S*)

Tusinde hilsner
Søs

Fra : Gunnar Vestergaard

Dato : 16-07-01 00:13

15. juli bankede WeirdLabs hovedet ned i tastaturet og frem på skærmen
kom der:
> [...]
> hun kommer tilbage til verden igen. Og jeg vil svare "ja" når hun spørger
> mig om dette var virkeligt og ikke en drøm...

Du skræmmer også mig med det her. Hvis en du har en partner der går med
til det her, så sørg for at partneren ved det hele. Bare så der ikke bag
efter kommer ubehagelige overraskelser for nogen af jer. Det er
skræmmende...

--
Gunnar Vestergaard
668 - Neighbour of the Beast

Fra : Chokmah @lias R@bi@s~

Dato : 16-07-01 01:40

On Mon, 16 Jul 2001 01:12:59 +0200, post@gunnar-v.dk (Gunnar
Vestergaard) wrote:

HI Gunnar :))

> [...]
>til det her, så sørg for at partneren ved det hele. Bare så der ikke bag
>efter kommer ubehagelige overraskelser for nogen af jer. Det er

jo men Gunnaer det er jo en FANTASI jeg har da nogen der er lige så
vilde min bedre halvdel tænder da helt af på dem - fordi det er
fantasier - der er meget langt fra fantasi til handling og bare det -
når man formår at sætte ord på det så er man sig fantasien bevist også
er den som latent handling meget langt væk -
jeg havde også mange år hvor jeg var bange for mine egne hænder - men
hvorfor har jeg nu arldirg fundet ud af ?
mVh
Bo