Memoer fra iPod til iTunes
Fra : Søren

Dato : 05-02-08 20:07

Jeg er begyndt at anvende min iPod til at optage interviews og andre
memoer på. Jeg tilslutter en Belkin TuneTalk så jeg kan optage til min
iPod. Det går også fint - jeg kan på min iPod aflytte optagelsen. Men nu
vil jeg gerne have det tilgængelig i iTunes på min computer så jeg beder
iTunes om at synkronisere efter at have tilsluttet min iPod. Jeg får
ikke min memo over i iTunes. Hvad gør I andre - eller vad gør jeg forkert?

Søren

Fra : Søren

Dato : 05-02-08 21:27

Søren skrev:
> Hvad gør I andre - eller vad gør jeg forkert?

Den eneste fejl var ikke at pudse brillerne for det er kommet over i iTunes.

Søren

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 05-02-08 21:49

Hos mig ligger de nederst i listen og hedder Voice Memos.

mvh. Mikael