Folkemord
Fra : Peder

Dato : 01-02-08 22:32

Hvad er strafferammen hvis en nazist opfordrer til mord på en
bestemt gruppe mennesker? Går det ind under 266b eller er der
skærpende omstændigheder?

--
§ 266 b: Den der fremsætter udtalelse ved hvilken en gruppe af personer
trues,forhånes eller nedværdiges på grund af sin race, hudfarve,

Fra : /Peter

Dato : 02-02-08 09:40

"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse
> Hvad er strafferammen hvis en nazist opfordrer til mord på en
> bestemt gruppe mennesker? Går det ind under 266b eller er der
> skærpende omstændigheder?

Mener du der skulle der være forskel, rent juridisk, om det er en nazist
eller en muhamedaner, der kommer med sådanne opfordringer?

Fra : Peder

Dato : 02-02-08 10:45

/Peter <nospam@no.mail> wrote
>"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse
>>

>Mener du der skulle der v?re forskel, rent juridisk, om det er en nazist
>eller en muhamedaner, der kommer med s?danne opfordringer?

NEj, det kan du nok være ret sikker på, der ikke er.

Fra : /Peter

Dato : 02-02-08 10:28

> /Peter <nospam@no.mail> wrote

> NEj, det kan du nok være ret sikker på, der ikke er.

Hvorfor så nævne det er en "nazist" overhovedet?

Fra : Bjarne

Dato : 02-02-08 10:31

Peder skrev:
> Hvad er strafferammen hvis en nazist opfordrer til mord på en
> bestemt gruppe mennesker? Går det ind under 266b eller er der
> skærpende omstændigheder?

Er det ikke strafbart at opfordre til mord på andre mennesker, uanset om
de tilhører en "bestemt gruppe"?

Bjarne

Fra : Peder

Dato : 02-02-08 18:39

Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> wrote

>Er det ikke strafbart at opfordre til mord på andre mennesker, uanset om
>de tilhører en "bestemt gruppe"?

JO, DET ER DET DA.

Fra : /Peter

Dato : 02-02-08 17:44

> Bjarne <alvar.hanso.dk@gmail.com> wrote

> JO, DET ER DET DA.

Hvad er det så du mener skulle være skærpene omstændigheder?

Fra : Peder

Dato : 02-02-08 19:29

/Peter <nospam@no.mail> wrote
>"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse

>Hvad er det s? du mener skulle v?re sk?rpene omst?ndigheder?

Hvad er dit uddannelses nivaue? Du kan ikke engang stave til
´skærpende´.

Fra : /Peter

Dato : 02-02-08 19:18

> Hvad er dit uddannelses nivaue? Du kan ikke engang stave til
> ´skærpende´.

I din iver for at rette en stavefejl, glemte du at svare på spørgsmålet!

Fra : Peder

Dato : 03-02-08 11:35

/Peter <nospam@no.mail> wrote

>I din iver for at rette en stavefejl, glemte du at svare p? sp?rgsm?let!

Nej, det var dig, som ikke svarede, om der kunne være skærpende
omstændigheder til stede, som gik udover 266b og mordtrusler.

Fra : /Peter

Dato : 03-02-08 18:59

"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse ?let!

> Nej, det var dig, som ikke svarede, om der kunne være skærpende
> omstændigheder til stede, som gik udover 266b og mordtrusler.

Nej, det spurgte jeg jo om!

Fra : Empitris

Dato : 03-02-08 13:46

> Hvad er dit uddannelses nivaue? Du kan ikke engang stave til
> ´skærpende´.

Og du kan ikke stave til 'niveau'. Bor du i et drivhus?

Fra : Peder

Dato : 03-02-08 14:57

"Empitris" <empitris@ <fjern_mig>hotmail.com> wrote

>Og du kan ikke stave til 'niveau'. Bor du i et drivhus?

Jeg bor i en femværelsesejerlejlighed. Og det var en tastefejl,
for jeg ved godt, hvordan man skal stave korrekt, da jeg har en
universitetsuddannelse.

Fra : /Peter

Dato : 03-02-08 19:01

"Peder" <pela@durikke.INVALID> skrev i en meddelelse

> Jeg bor i en femværelsesejerlejlighed. Og det var en tastefejl,
> for jeg ved godt, hvordan man skal stave korrekt, da jeg har en
> universitetsuddannelse.

En fem værelset ejerlejlighed!
Bor du sammen med dine forældre og 8-9 søskende?

Fra : N_B_DK

Dato : 10-02-08 17:18

"Peder" <pela@durikke.INVALID> wrote in message
> Hvad er strafferammen hvis en nazist opfordrer til mord på en
> bestemt gruppe mennesker? Går det ind under 266b eller er der
> skærpende omstændigheder?

Mærkeligt som du ser nazister alle steder, kan det mon hænge sammen med du
er stolt over du er pædofil ?

--
MVH. N_B_DK
LTO robot købes.