Isolering af skunkrum med indblæsning?
Fra : Carsten

Dato : 31-01-08 20:34

Vi har problemer med at de blæser ind på værelserne på loftet,
specielt ved kontakterne på væggene ind til skunken.

Desværre er skunken utilgængelig,så jeg kan ikke komme ind og
efterisolere. Kan det være en mulighed at få indblæst isolering udefra
ved at hæve et par af teglene på taget og så blæse ind under
undertaget?

mvh. Carsten

Fra : Erik Olsen DK

Dato : 31-01-08 20:40

Carsten wrote:

> [...]
> efterisolere. Kan det være en mulighed at få indblæst isolering udefra
> ved at hæve et par af teglene på taget og så blæse ind under

Problemet er nok snarere manglende vindafdækning og en perforeret
dampspærre.

--
Venlig hilsen
Erik Olsen

Fra : Leonard

Dato : 31-01-08 20:46

On Thu, 31 Jan 2008 20:34:10 +0100, Carsten wrote:

> [...]
> efterisolere. Kan det være en mulighed at få indblæst isolering udefra
> ved at hæve et par af teglene på taget og så blæse ind under

Mon ikke den indblæste isolering bare vil blæse samme vej og forlade
skunken efterhånden?

--
Leonard