Er der nye Imacs på vej ?
Fra : jakob

Dato : 02-02-08 16:52

Hey

Da arbejdspladsen skal investere i en Imac vil jeg lige høre om det er
opfattelsen blandt kendere at der er major opgradering lige på trapperne
?

Hygge

Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 02-02-08 17:34

jakob <none@none.invalid> wrote:
> Hey
>
> Da arbejdspladsen skal investere i en Imac vil jeg lige høre om det er
> opfattelsen blandt kendere at der er major opgradering lige på trapperne

Ny modeller: nej
Opdateringer: måske

som altid: køb nu hvis du skal bruge det nu.

Fra : Henrik Münster

Dato : 02-02-08 21:38

> Ny modeller: nej
> Opdateringer: måske
>
> som altid: køb nu hvis du skal bruge det nu.

Det er ikke let at forudsige den slags. Til oplysning for Jakob, har
Macrumors en guide med råd om, hvornår man bør købe. Den går ud fra,
hvornår et produkt sidst blev opdateret og hvilke rygter, der er i
omløb. For tiden siger de, at man kun skal købe en iMac, hvis man ikke
kan vente. De forventer en snarlig opdatering. Deres anbefalinger
skifter hurtigt, men modellevetiden indenfor computere er selvfølgelig
heller ikke lang. Op til jul skrev de, at man roligt kunne købe en iMac,
for den var blevet opdateret for nylig.

<http://buyersguide.macrumors.com/>
<http://www.macrumors.com/2007/12/17/apple-store-shipping-dates-and-buye
rs-guide-recommendations/>
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : jakob

Dato : 03-02-08 01:46

> skifter hurtigt, men modellevetiden indenfor computere er selvfølgelig
> heller ikke lang. Op til jul skrev de, at man roligt kunne købe en iMac,
> for den var blevet opdateret for nylig.

OK takker.

Venlig hilsen

Jakob

Fra : Esben

Dato : 03-02-08 00:03

jakob <none@none.invalid> wrote:

> Hey
>
> Da arbejdspladsen skal investere i en Imac vil jeg lige høre om det er
> opfattelsen blandt kendere at der er major opgradering lige på trapperne

Ikke helt on-topc, men skærmenes kvalitet på 20" diskuteres meget,
medens 24" vel ret best er den bedste iMac (for sin tid også) Apple
erkommet op med, inkl. skærmkvaliteten.

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : jakob

Dato : 03-02-08 01:46

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Ikke helt on-topc, men skærmenes kvalitet på 20" diskuteres meget,
> medens 24" vel ret best er den bedste iMac (for sin tid også) Apple
> erkommet op med, inkl. skærmkvaliteten.

Tak for tippet. Jeg havde også tænkt mig den "lille" 24 tommers version.

Hygge
Jakob

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-02-08 08:57

Esben <esha@nospamget2net.dk> wrote:

> Ikke helt on-topc, men skærmenes kvalitet på 20" diskuteres meget,
> medens 24" vel ret best er den bedste iMac (for sin tid også) Apple
> erkommet op med, inkl. skærmkvaliteten.

24" iMac'en er dejlig stor men den er væsentlig dårligere end den
gamle non-glossy 20" og 20" Cineema Display. (sidder foran en ny 24"
hjemme)

Fra : Esben

Dato : 03-02-08 15:41

> 24" iMac'en er dejlig stor men den er væsentlig dårligere end den
> gamle non-glossy 20" og 20" Cineema Display. (sidder foran en ny 24"
> hjemme)

Men bedre end den nuværende 20", right?

vh esben

dbareudeladmig@get2net.dk
udelad udelad

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 03-02-08 17:06

> Men bedre end den nuværende 20", right?

Jo, men der skal heller ikke meget til. Størrelsen er som jeg nævnte
dejlig - dagen efter jeg have pakke den ud sad jeg et par minutter ved
en brugers 20" Cinema Display, min oplevelse var "den er godt nok
klein".