Command + "<" væk i Leopard?
Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-02-08 17:19

Jeg kan af en eller anden årsag ikke bruge Command + "<" til at skfite
mellem vinduer i samme app, fx Safari. Er det mig der er dum, eller er
de sket noget i Leopard? Jeg har selv googlet lidt, og der blev omtalt
noget spaces, men det har jeg aldrig brugt eller konfigureret.

Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 01-02-08 17:48

Thomas Schreiber wrote:
> [...]
> de sket noget i Leopard? Jeg har selv googlet lidt, og der blev omtalt
> noget spaces, men det har jeg aldrig brugt eller konfigureret.

Det er formentlig rettet til cmd+'.

Du kan rette det tilbage i Keyboard.prefpane. Du skal kigge efter 'Move
focus to next window in active application'.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-02-08 19:09

On 2008-02-01 17:47:44 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Det er formentlig rettet til cmd+'.
>
> Du kan rette det tilbage i Keyboard.prefpane. Du skal kigge efter 'Move
> focus to next window in active application'.

Takker, men det var dog pudsigt. Det virker nu

Thomas Schreiber
http://thsch.com