Print med kommentarer fra Adobe Reader
Fra : Søren

Dato : 01-02-08 08:04

Hej

Det er jo muligt at printe kommentarer ud sammen med designet fra Acrobat
Proffessionel.
Kan umiddelbart ikke finde denne funktion i Reader.

Kan det lade sig gøre ?

Ved ikke om det er den rigtige gruppe. Har også poset dk.edb.grafik uden
respons.

Mvh

Søren

Fra : Morten Lind

Dato : 01-02-08 19:10

"Søren" <Fjern_Dette _srl@get2net.dk> wrote:

> [...]
>
> Kan det lade sig gøre ?
>

> Ved ikke om det er den rigtige gruppe. Har også poset dk.edb.grafik uden

Muligvis fordi det er lidt tåget?

Har du en .pdf med kommentarer, som du gerne vil udskrive fra Reader?

Det bør den kunne(bruger den ikke selv).

Eller vil du gerne kunne tilføje kommentarer til en .pdf i Reader?

Det kan man ikke, da den jo blot er en læser.

M.

Fra : Søren

Dato : 02-02-08 07:18

> [...]
>
> Eller vil du gerne kunne tilføje kommentarer til en .pdf i Reader?
>
> Det kan man ikke, da den jo blot er en læser.

Måske har jeg ikke forklaret mig præcist nok. Jeg vil gerne udskrive de
kommentarer/gule sedler som en anden har påført en PDF. I Acrobat
Proffessionel kan de udskrives således at der PDF indholdet kommer f.eks.
til venstre og kommentarere til høje med pile hen til der hvor der gul lap
var påsat.

Jeg kan naturligvis bare købe 6 stk Acrobat Prof. til de medarbejdere som
har brug for denne funktion, det var bare billigere hvis det var muligt fra
Reader.

PS.
Til info er det muligt at påføre kommentarer/gule lapper på en PDF i Reader,
blot man har haft den åbnet i prof. og enableed denne mulighed.

Mvh.
Søren

Fra : Jørgen Tietze

Dato : 02-02-08 12:11

> [...]

> har brug for denne funktion, det var bare billigere hvis det var muligt fra

Hvis det er muligt kunne du overveje at bruge Skim i stedet for - her
kan du selv bestemme hvor meget du vil donere til softwareudvikling:
<http://osx.iusethis.com/app/skim>

~ Jørgen

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-03-08 11:16

Jørgen Tietze <tietze@mail.dk> wrote:

> Hvis det er muligt kunne du overveje at bruge Skim i stedet for - her
> kan du selv bestemme hvor meget du vil donere til softwareudvikling:
> <http://osx.iusethis.com/app/skim>

Ledte forgæves efter mit lille program der kunne smide tekst ovenpå på
pdf-filer. Så fandt jeg din anbefaling.
Tak for det tip!

[Tip! Vil man gemme sin pdf-fil med en stump tekst smidt ovenpå, skal
man vælge exportér with embedded notes.]

Flemming Rubini

Fra : Flemming Rubini

Dato : 10-03-08 13:31

Flemming Rubini <flemming@rubini.invalid> wrote:

> [...]
> pdf-filer. Så fandt jeg din anbefaling. Tak for det tip!
>
> [Tip! Vil man gemme sin pdf-fil med en stump tekst smidt ovenpå, skal man

Nåh nu fandt jeg programmet: Formulate, hvis man bare skal udfylde en
formular. Anbefales.

--
Med venlig hilsen Flemming Rubini