iCal - fra Panther til Leopard
Fra : Steen

Dato : 31-01-08 20:50

Jeg har i iCal, på min iBook der har Panther som OS, en del kalendere
oprettet i iCal.
Jeg var igang med at overføre diverse ting og sager fra iBook til min
MacBook - blandt andet mine oplysninger i iCal.
Min nye MacBook har naturligvis Leopard som OS, men det forventede jeg
ikke ville være et problem.

Det er desværre. iCal (Leopard) vil ikke læse eksporterede oplysninger
fra iCal (Panther).

Det virker mærkværdigt - er der noget jeg har misset?

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-08 01:10

Steen <isteen@gmail.com> wrote:

> [...]
> fra iCal (Panther).
>
> Det virker mærkværdigt - er der noget jeg har misset?

Jeg har overført flere computere fra Panther til Leopard med
overførselsassistent, hvor man slutter den gamle computer til den nye
som et FireWire-drev. Det virker fint også mht. iCal. Var det en
mulighed for dig?
Hvis ikke, hvad er det så helt præcis, du gør? Eksporterer et
arkiv fra din iBook og flytter arkivet til din MacBook, hvor du så
prøver at importere det i iCal? Er det et iCal-arkiv?
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Steen

Dato : 01-02-08 10:23

On 2008-02-01 01:09:48 +0100, henrik@muenster.dk (Henrik Münster) said:

> [...]
> arkiv fra din iBook og flytter arkivet til din MacBook, hvor du så
> prøver at importere det i iCal? Er det et iCal-arkiv?

Jeg har gjort det, at jeg eksporterede arkiver fra min iBook til skrivebordet.
Disse arkiver har jeg så flyttet over på Macbook vha en USB-stick - og
derefter importeret i den nye iCal.
Kunne være jeg skulle prøve med Overføselsass vha en USB-disk - det
skulle osse kunne lade sig gøre - jeg har aldrigt brugt FireWire.
Mærkeligt at det ikke kan lade sig gøre på den langsomme måde (USB-stick).

Fra : Henrik Münster

Dato : 01-02-08 20:59

> [...]

> skulle osse kunne lade sig gøre - jeg har aldrigt brugt FireWire.
> Mærkeligt at det ikke kan lade sig gøre på den langsomme måde (USB-stick).

Hvad sker der helt præcis? Nægter den at importere, ser kalenderen
forkert ud, eller hvad sker der?
--
Henrik Münster
Esbjerg