Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Kan man ikke bruge wide screen skærm til b~
Fra : Kenneth

Dato : 02-02-08 18:04

Hej alle her er i sikkert på hjemmebane, mange af jer
Jeg har lånt en Samsung 24" SyncMaster 245B hjem for at prøve den til
billede redigering i lightroom og photoshop
Jeg synes det helt klart ser ud til at billederne bliver for "brede" på
skærmen.
Når hef laver en kvadratisk beskæring bliver billedet for bredt og modeller
som ser slanke ud i søger får bredmås på skærmen.
Lige nu kører jeg i 1600 x 1200 opløsning på skærmen men har også prøvet
flere af de andre.
Er der noget jeg ikke har fattet (ja det er der sikkert), men er det rigtigt
eller er der noget jeg skal sætte op for det blir rigtigt.
Problemet ser også ud til at være der når jeg ser de færtige billeder med
ACDSee

Please - hjælp mig

// Kenneth

Fra : Ove Kjeldgaard

Dato : 02-02-08 18:22

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> wrote:

> [...]
>eller er der noget jeg skal sætte op for det blir rigtigt.
>Problemet ser også ud til at være der når jeg ser de færtige billeder med

Der er ikke den rigtige opløsning du bruger - folk skal blive småfede
1600*1200 er 4/3 format og passer til en ikke wide skærm.

Du skal bruge 1920*1200 opløsning:
http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft21_40/245b.asp

--
Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Fra : Kenneth

Dato : 02-02-08 19:52

> [...]
> http://www.samsung.com/dk/products/monitors/tft21_40/245b.asp
> Med venlig hilsen, Ove Kjeldgaard
> Ved e-mail svar: Skift ciffer ud med bogstav

Du har naturligvis fuldstændigt ret
Tak for hjælpen - nu har modellerne igen deres lange ben og smalle hofter

// kenneth
Foto-4-you.dk

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-02-08 21:31

In article <47a4bbc8$0$15883$edfadb0f@dtext01.news.tele.dk>,

> Du har naturligvis fuldstændigt ret
> Tak for hjælpen - nu har modellerne igen deres lange ben og smalle hofter

Det lyder som nogle kedelige modeller.

Hvor er de modne kvinder med former???

Fra : Gunnar Laurhammer

Dato : 02-02-08 21:46

> Hvor er de modne kvinder med former???

Det er de som sover ved de fleste menns sider om natten :)

hehe

mvh
Gunnar Laurhammer

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 02-02-08 22:10

In article <Aq-dnRhNTM7sSznaRVnzvQA@lyse.net>,

> Det er de som sover ved de fleste menns sider om natten :)

Herligt

Fra : Anders Sørensen

Dato : 03-02-08 02:13

On Sat, 02 Feb 2008 21:30:43 +0100, "Martin Johansen [6000]"
<martinlj@tiscali.dk> wrote:

>Det lyder som nogle kedelige modeller.
>
>Hvor er de modne kvinder med former???

Bare vent nogle år, så er pigen med lange lår og runde bryster blevet
til en kone med tykke lår og lange bryster!

--
Mvh.
Anders Sørensen

Fra : Martin Johansen [600~

Dato : 03-02-08 02:23

> Bare vent nogle år, så er pigen med lange lår og runde bryster blevet

De må gerne have lange lår og runde bryster.. men smalle hofter er ikke
en rigtig kvinde/pige :)

Næh du.. Latinske piger.. DET holder

> til en kone med tykke lår og lange bryster!

Kommer tid kommer råd

Fra : Kenneth

Dato : 03-02-08 18:37

> Det lyder som nogle kedelige modeller.
>
> Hvor er de modne kvinder med former???

Ha den er let )
man fotograferer et par af de tynde fra siden og ændrer skærmens opløsning
- Vupti så er der mere af det hele - undtaget højde, den synes ligesom at
forsvinde lidt

//Kenneth

Fra : MOA

Dato : 05-02-08 20:21

Jeg ville personligt ikke bruge en 245B til noget som helst photoshop
relateret, da det er en skærm med TN panel.

Prøv at få fingrer i en 244, så skal du se løjre

Mvh Morten