Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
NYT Udlejningsstudie i København / Rødovre
Fra : soren@erotikfotograf~

Dato : 02-02-08 05:12

Super lækkert, lyst og lækkert.

Absolut rimelig priser (600 kroner for seks timer, 400 hvis man er
medlem af min side)

Check www.erotikfotograferne.dk hvor man kan booke studiet/se billeder
derfra. Klik på "Studie" i venstremenuen.

Mvh Søren

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 02-02-08 15:51

<soren@erotikfotograferne.dk> skrev i en meddelelse
[...]

Virker siden, jeg kan ikke få den ind?

Per

Fra : Pico

Dato : 02-02-08 22:09

den rigtige fotograf wrote:
> [...]
>
> Check www.erotikfotograferne.dk hvor man kan booke studiet/se billeder
> derfra. Klik på "Studie" i venstremenuen.

Det gør den hos mig, at det så ikke intereser mig er en anden sag. Jeg er
spænt på at læse Niels kommentare
--
MVH
Pico

Fra : den rigtige fotograf

Dato : 03-02-08 10:55

> Det gør den hos mig, at det så ikke intereser mig er en anden sag. Jeg er
> [...]
Ja jeg har prøvet på 3 browsere. Kan det tænkes at være en af de der
talentløse hjemmesider, hvor der bedes om en cookie, bare for at starte op?

Per

Fra : Leif Langgaard

Dato : 02-02-08 15:57

[...]

Nu får NRE en prop

Langgaard

Fra : Claus Smith

Dato : 02-02-08 16:54

> Nu får NRE en prop

Endnu et kapitel i The Never Ending Story

Fra : Jan Boegh

Dato : 02-02-08 18:09

Leif Langgaard skrev i fo21mm$fpt$1@news.dansketelecom.com dette:
> [...]
>
> Check www.erotikfotograferne.dk hvor man kan booke studiet/se billeder
> derfra. Klik på "Studie" i venstremenuen.

Uanset Niels' evt. kommende cardiologiske problemer, så er det vel stadigvæk
spam. Og det bliver vel ikke acceptabelt blot fordi NRE har en anden
opfattelse?

vh
jan

Panorama fra Grenen i kuling:
http://jan.boegh.net/Album/Danmark/Nordenfjords/Skagen/slides/Grenen.html

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-08 18:32

Jan Boegh wrote:

> Uanset Niels' evt. kommende cardiologiske problemer, så er det vel
> stadigvæk spam. Og det bliver vel ikke acceptabelt blot fordi NRE har en
> anden opfattelse?

Det handler i al sin enkelthed om, at bette langgaard selv har spamet
denne gruppe, med henvisninger til hans web-site, hvor han handelede med
brugt fotoudstyr. Og han er pisse sur over, at jeg sendte en abuse-klage
til han ISP.

Og jeg er ikke af "en anden opfattelse", jeg mener også at Søren's
annonce er regulært spam...

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Ole Larsen

Dato : 03-02-08 09:19

Leif Langgaard skrev:

> Nu får NRE en prop
>
> Langgaard

Selvom man har sympati for folk, der gerne vil have tingene op at
stå (pun intended), er det vel stadig spam, NRE´s påståede holdning
uanset.

http://olelarsen.eu/84/index

Fra : KsK

Dato : 03-02-08 11:39

"Ole Larsen" <olenospam@nospam.dk> skrev i meddelelsen

> Selvom man har sympati for folk, der gerne vil have tingene op at
> stå (pun intended), er det vel stadig spam, NRE´s påståede holdning
> uanset.
>
> --

Ja det er i høj grad Spam

KsK

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 02-02-08 17:09

soren@erotikfotograferne.dk wrote:

> [...]
>
> Check www,erotikfotograferne,dk hvor man kan booke studiet/se billeder
> derfra. Klik på "Studie" i venstremenuen.

Hej Søren

Jeg har sendt en klage over dit spam til groups-abuse@google.com

XFUY

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Simon

Dato : 04-02-08 09:59

Nu er jeg linux bruger, men sitet fungerer i Firefox, Opera og
InternetExploder(som køres i et Windows emulator). Det er nok ikke
sitet som er talentløse.

Simon