Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Virituel baggrund
Fra : 2rb1

Dato : 31-01-08 23:17

Så er dyret sq købt + 65 baggrunds diaz..... Så venter jeg bare på posten
fra Texas ;0)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 31-01-08 23:43

On 2008-01-31 23:16:38 +0100, "2rb1" <fotograf@stamfoto.dk> said:

> Så er dyret sq købt + 65 baggrunds diaz..... Så venter jeg bare på posten
> fra Texas ;0)

Hvilket dyr snakker vi om?

Thomas Schreiber

Fra : Ukendt

Dato : 31-01-08 23:47

http://www.virtualbackgrounds.net/

--
mvh kajo

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 01-02-08 10:40

On 2008-01-31 23:47:07 +0100, "kajo" <---> said:

> "Thomas Schreiber" <fornavn@macfly.dk> skrev i meddelelsen

> http://www.virtualbackgrounds.net/

Hvorfor ikke bare lave dem selv?

Thomas Schreiber

Fra : 2rb1

Dato : 01-02-08 11:32

Mener du Diaz?
Det gør jeg også, eller rettere... det har jeg tænkt mig. Problemet er at
Diaz skal være i 4x4 så det bliver noget med at beskære 6x6 diaz.
Mas kan dog få lavet digitale billeder om til diaz, men til ca. 80,- stykket
ved køb af 10 stk.

Fra : Leif Langgaard

Dato : 01-02-08 11:55

"2rb1" <fotograf@stamfoto.dk> skrev i en meddelelse
> [...]
> Diaz skal være i 4x4 så det bliver noget med at beskære 6x6 diaz.
> Mas kan dog få lavet digitale billeder om til diaz, men til ca. 80,-

Hvis du har digitale billeder du gerne vil bruge som "baggrund" kan du
"vende dem om" i et billedbehandlingsprogram, og efterfølgende printe dem i
en god størrelse, og til sidst affotografere disse print på en negativfilm
(alm. farvefilm).
Baggrundsbillederne skal/behøver ikke at være super skarpe, da de jo altid
alligevel er uden for fokus.

I teorien burde det virke

God weekend til dig.

Langgaard

Fra : 2rb1

Dato : 01-02-08 12:13

> [...]
> negativfilm (alm. farvefilm).
> Baggrundsbillederne skal/behøver ikke at være super skarpe, da de jo altid

Jeg ved ikke hvor godt det vil virke, men det skal prøves når anlæget kommer
:0)

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 04-02-08 20:33

On 2008-02-01 11:31:58 +0100, "2rb1" <fotograf@stamfoto.dk> said:

> Mener du Diaz?

Næ, jeg mener hvid eller grøn baggrund og PS

Thomas Schreiber
http://thsch.com

Fra : 2rb1

Dato : 04-02-08 23:05

Nej nej nej - skal jeg bruge mere end 30 sek. på pc. så har jeg været for
dårlig i optagelsen og så er "delete" tasten min ven ;0)

Fra : S

Dato : 04-02-08 17:15

Den ser smart ud. Lad os høre mere om erfaringer med den, når du får den
hjem. Hvad måtte du gi' for dyret?

Fra : 2rb1

Dato : 04-02-08 23:00

"S" <no@no.no> skrev i en meddelelse
> Den ser smart ud. Lad os høre mere om erfaringer med den, når du får den
> hjem. Hvad måtte du gi' for dyret?

35kilo :0/