Foto
IBM760 5420
bentjuul 3076
Fladskærm til billede regigering
Fra : Kenneth

Dato : 31-01-08 13:05

Skal skifte min crt skærm. kan det lade sig gøre at få en god nok fladskærm
til ca. 3,5 - 4.000 kr I
Hvad vil i foreslå ??

//Kenneth

Fra : Mogens Hansen

Dato : 31-01-08 13:23

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> wrote in message

[8<8<8<]
> Hvad vil i foreslå ??

At du stiller spørgsmålet i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor den type spørgsmål
hører hjemme og tidligere er blevet besvaret til glæde for spørgeren.

--
Venlig hilsen

Mogens Hansen

Fra : Hans Kruse

Dato : 31-01-08 14:17

"Mogens Hansen" <mogens_h@dk-online.dk> wrote in message

> [...]
>
> At du stiller spørgsmålet i dk.fritid.foto.indkoeb, hvor den type
> spørgsmål hører hjemme og tidligere er blevet besvaret til glæde for

Enig og spørgeren ville hjælpe sig selv ved at fortælle lidt mere om
forventet størrelse, etc.
Mvh,
Hans

Fra : Kenneth

Dato : 31-01-08 15:21

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse
> Skal skifte min crt skærm. kan det lade sig gøre at få en god nok
> fladskærm til ca. 3,5 - 4.000 kr I
> Hvad vil i foreslå ??
>
> //Kenneth

Tusind tak for de to rigtigt gode og konstruktive forslag
Så må jeg jo også hellere spørge om hvor den kan købes hvis spørgsmålet skal
høre til i "indkøb" så ikke jeg får at vide at rent tekniske spørgsmål hører
til her i dk fritid foto

// Kenneth

Fra : keld hansen

Dato : 31-01-08 15:37

> [...]
> skal høre til i "indkøb" så ikke jeg får at vide at rent tekniske
> spørgsmål hører til her i dk fritid foto

hej kenneth
jeg vil give dig ret i, at det er meget irriterende, at folk ikke læser,
hvad der står i deres iver for at korrekse
hilsen keld

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-01-08 16:33

keld hansen wrote:

> hej kenneth
> jeg vil give dig ret i, at det er meget irriterende, at folk ikke læser,
> hvad der står i deres iver for at korrekse
> hilsen keld

Hva' er det for noget gylle du lukker ud, det er helt efter bogen, at
Kennet's indkøbs-spørgsmål blev henvist til news:dk.fritid.foto.indkoeb

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Niels Riis Ebbesen

Dato : 31-01-08 16:30

Kenneth wrote:

> [...]
> høre til i "indkøb" så ikke jeg får at vide at rent tekniske spørgsmål hører

Det er ikke et "rent tekniske spørgsmål", når snakken om valg af en ny
skærm skal ta' udgangspunkt i en beløbsramme på "ca. 3,5 - 4.000 kr."

Og det er helt efter bogen, at du er blevet henvist til

XFUT

--
Med venlig hilsen - Niels Riis Ebbesen

Fra : Jansen

Dato : 01-02-08 13:22

"Kenneth" <kisbye-taichichuan@mail.dk[FJERN CHUAN]> skrev i en meddelelse
> Skal skifte min crt skærm. kan det lade sig gøre at få en god nok
> [...]
Jeg vil ikke foreslå noget, men på flatpanels.dk kan du måske få lidt input.
Der er bl.a. en liste over skærme der anbefales til billed/grafik.
Mvh Jansen

Fra : Skeptikeren

Dato : 01-02-08 18:03

On Fri, 1 Feb 2008 13:21:53 +0100, "Jansen"
<janrenesnabela@simonsen.tdcadsl.dk> wrote:

>Jeg vil ikke foreslå noget, men på flatpanels.dk kan du måske få lidt input.
>Der er bl.a. en liste over skærme der anbefales til billed/grafik.
>Mvh Jansen

Den gruppe findes ikke på news.inet.tele.dk!

have a nice day

Fra : Hans Kruse

Dato : 01-02-08 18:16

"Skeptikeren" <skeptikeren@privat.dk> wrote in message

> Den gruppe findes ikke på news.inet.tele.dk!

Der tales om http://www.flatpanels.dk/.
Mvh,
Hans