Hvor lidt uforbrændt benzin må der minimum~
Fra : Steen.Inge

Dato : 15-07-01 15:17

Hej, Når man får dysset sin MC gælder det jo, at jo mindre uforbrændt benzin
( HC), der kommer ud af udstødningen jo længere går MC'en på en liter
benzin.
Men, jeg har fået fortalt at at benzin også har en kølende virkning, så hvor
lidt må der være tilbage ?
På min Blackbird er der ved "Ligeud" kørsel en HC værdi på 200, kan det være
for magert ?
Jeg har lige fået fjernet mit K&N luftfilter samt dynojet dyserne, og kører
nu næsten originalt.
( Blackbirdens "tomgangsdyse" blev et nummer mindre en originalt.)
Det Gav mindst 3-4 km længere på en liter benzin, også ved vild kørsel,og
desuden kører den perfekt !!

MVh Steen Daugaard Jensen

Fra : Poul Dam

Dato : 15-07-01 21:59

Hej
Det er perfekt, men det er co der angiver blandingen, men men havde
blandingen været enten for høj eller for lav havde hc værdien været højre.
PD CBR1100