store burgerboller, hvor?
Fra : Morten

Dato : 30-01-08 10:23

Hej, jeg er på jagt efter store (25+ cm i diameter) burgerboller. og nej jeg
orker ikke at bage dem selv.
Er der nogen som ved hvor man finder sådan nogle henne i København eller
omegn?

mvh

Morten

Fra : Tina.

Dato : 30-01-08 19:39

"Morten" <spaminnews@gmail.com> skrev i en meddelelse
> Hej, jeg er på jagt efter store (25+ cm i diameter) burgerboller. og nej
> jeg orker ikke at bage dem selv.
> Er der nogen som ved hvor man finder sådan nogle henne i København eller
> omegn?

Bestil dem hos din bager... De fleste er til at tale med, især hvis du
kommer tidligt om morgenen mens svendene er der. De unge piger der
ekspederer om eftermiddagen ved sjældent noget om den slags bestillinger

- Tina

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-08 20:08

Tina. wrote:
> [...]
> kommer tidligt om morgenen mens svendene er der. De unge piger der
> ekspederer om eftermiddagen ved sjældent noget om den slags

Ja, det er nok det bedste bud.
Du får det nok ikke andre steder end hos din bager, når du ikke orker at
bage dem selv.

Louise

Fra : Ukendt

Dato : 30-01-08 21:27

Louise wrote:
> [...]

Og da specielt i den størrelse Der skal en gammel sult til den størrelse
burger, hihi.

mvh Ebbe

Fra : Max

Dato : 30-01-08 22:14

Hej Ebbe

> Og da specielt i den størrelse Der skal en gammel sult til den
> størrelse burger, hihi.

Min tanke var også at flække et franskbrød :)

--
Mvh Max

Fra : Heidi

Dato : 30-01-08 21:45

Morten wrote:
> Hej, jeg er på jagt efter store (25+ cm i diameter) burgerboller. og
> nej jeg orker ikke at bage dem selv.
> Er der nogen som ved hvor man finder sådan nogle henne i København
> eller omegn?

Er det ikke Den Sorte Gryde der laver de der kæmpeburgere? (Der ligger
en på Nørrebro, meget tæt på Glasvej). De må vel få bollerne et eller
andet sted fra, så måske var det en ide at spørge dem - medmindre de
bager dem selv

--
Heidi

Fra : Peter Knutsen

Dato : 31-01-08 01:05

Heidi wrote:

> [...]
> en på Nørrebro, meget tæt på Glasvej). De må vel få bollerne et eller
> andet sted fra, så måske var det en ide at spørge dem - medmindre de

Der ligger flere Sorte Gryder rundt omkring i København, og der ligger
også nogle meget sorte gryde-agtige grillbarer der serverer
"buggiburgere", selv om grillbarerne hedder noget lidt andet.

De får sikkert alle bollerne fra det samme sted.

(I øvrigt synes jeg buggiburgeren er elendig, og også Vikingegrydens
lille junior-udgave af buggiburgeren på kun 150 gram. Salat og dressing
smager decideret stygt. Så hellere en City Burger fra Southern Grill,
selv om de ikke længere er helt så gode som de var engang)

--
Peter Knutsen
sagatafl.org

Fra : Max

Dato : 30-01-08 22:20

Hej Morten

> Hej, jeg er på jagt efter store (25+ cm i diameter) burgerboller. og

Kohberg laver nogle der hedder "Store Burgerboller", kender du dem ?

--
Mvh Max