Lovlig kaburator
Fra : Henrik

Dato : 15-07-01 14:19

Hejsa

Jeg har en Puch P1 med en del tun ting på. Bl.a. Cylinder og Stempel.

Men jeg har en lovlig firkantet karburator på, som er dyset op til 56, men
knallereten kører ad h... til..

Jeg kom så til at tænke på, om det kan være noget med studsen. Da der ikke
er rørt ved den..

Kan man bore sådan en op? Eller kan man sætte en anden på, uden at man
behøver skifte hele karburatoren?

På forhånd tak.

M.v.h.

Henrik

Fra : RpR

Dato : 15-07-01 15:50

> [...]
> er rørt ved den..
>
> Kan man bore sådan en op? Eller kan man sætte en anden på, uden at man

Hmm, studsen skal være samme størrelse som karburatoren, hverken mere eller
mindre, det kører den blot ringere af.
Men jeg ville nok smide en større karburator på hvis cylinderen er på 45mm
eller større.

--

- RpR
http://www.mopedgallery.com