Købes: 2x10 eller 2x12 samt 2x 1. og 2. tr~
Fra : smikkelsen@gmail.com

Dato : 29-01-08 07:11

Hej

Jeg står og mangler noget udstyr:

Dobbeltsæt:
2x10
el.
2x12

Med isolationsmanifold.

Derudover mangler leder jeg efter et par 1. og 2. trin til selvsamme
flaskesæt. Det skal være med DIN kobling.
Helst apeks xtx 200 og atx 200.

Jeg bor i århus, men er villig til at køre et par timer hvis der er
noget guf!

Hilsen Søren Mikkelsen

Fra : morten@rudedyk.dk

Dato : 31-01-08 04:52

On 29 Jan., 15:10, "smikkel...@gmail.com" <smikkel...@gmail.com>
wrote:
> [...]
> flaskesæt. Det skal være med DIN kobling.
> Helst apeks xtx 200 og atx 200.
>
> Jeg bor i århus, men er villig til at køre et par timer hvis der er

Hej Søren

Du skal helt klart købe 2x12 long, da det giver dig det bedste trim.

Mvh
Morten

Fra : smikkelsen@gmail.com

Dato : 31-01-08 10:14

On 31 Jan., 12:52, mor...@rudedyk.dk wrote:

> Hej Søren
>
> Du skal helt klart købe 2x12 long, da det giver dig det bedste trim.
>
> Mvh
> Morten

Jeps, det har jeg fået at vide fra flere kanter nu!

Jeg har skaffet regulatorsæt nu, så mangler altså kun et 2x12l sæt!