Sælges: Komplet dykkerudstyr
Fra : Thomatrix

Dato : 25-01-08 05:48

Dykkerudstyr til salg

Sælges samlet til fast pris på 8.500,- Ny pris er over 17.000,-

Se udstyr på:
http://www.e-pages.dk/dms/122/

Passer til en mand på ca 180-190 med skostørrelse er 45-47. Udstyret
er blevet passet godt på og er i fin stand.

BCD - Buddy Commando
Regulator - Sherwood Maximus (topmodel - følger helt nyt
vedligeholdelseskit med)
Regulator - Sherwood minimus
Første trin - Sherwood
Andet trin - Sherwood
Flaske - 15L (med fod)
Flaske - 0,4L
Tørdragt - Procean (med tøj til at have under)
Våddragt - Beaver 2-delt med tilhørende sko
Lygte - Treble-light silverline MX12
Knive - To styk. Den ene i titanium - aldrig brugt.
Dykkerur
Blybælte
Ankelbly
Makkerline
Finner - Mares Plana Avanti Quattro
Handsker
Hætte
Maske
Snorkel
Stor dykkertaske
+ mange andre smådele

Jeg kan kontaktes på 60170995 eller thomatrix[snabela]gmail.com

Fra : Christian

Dato : 02-02-08 19:28

Byder 1000 kr. for lygten.
Mvh Christian