Opdatering til Keynote, Pages og Numbers.
Fra : Henrik Münster

Dato : 29-01-08 23:37

Så er der lige kommet en opdatering til Keynote (4.0.2), Pages (3.0.2)
og Numbers (1.0.2) på Softwareopdatering. Jeg ved ikke rigtig, hvad de
gør. De skulle give bedre kompatibilitet med Mac OS X, men det skulle
man jo synes, der burde være i forvejen.
--
Henrik Münster
Esbjerg

Fra : Henry Lerche Madsen

Dato : 30-01-08 06:31

Henrik Münster skrev:
> [...]
> gør. De skulle give bedre kompatibilitet med Mac OS X, men det skulle
> man jo synes, der burde være i forvejen.

Måske til 10.5.2 hvem ved ?