Spotlight søgeområder
Fra : Palle Jensen

Dato : 27-01-08 20:24

Skulle lige finde rester af en installation og brugte spotligt.

Fandt selvfølgelig app. men jeg bemærkede at den ikke fandt det der lå
og flød i Library.

Kan man ikke få spotlight til at lede i Library også? Evt. andre områder?

Synes ikke der er noget at finde i preferences for spotligt.

--
Venlig hilsen / Best regards
Palle Jensen

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-01-08 10:36

Virkelig ingen der har haft det "problem".

Jeg vil gerne kunne rydde op efter mig når jeg fjerne en app.

Spotligt er underfundig til dette, men ikke når den ikke medtager en
masse mapper.

Hvordan rydder I op?

--
Palle

On 2008-01-27 20:23:36 +0100, Palle Jensen

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 29-01-08 11:34

Palle Jensen wrote:

> Hvordan rydder I op?

Bruger et program, der fjerner hele installationen.

Ta' et kig på AppZapper (virker ikke helt 100% på Leopard) eller
CleanApp. Begge er kommercielle programmer, men prisen er ikke skyhøj.

Der er i hvert fald ét open source alternativ, men det har knapt så
mange bjælder og fløjter og virker på en lidt anden måde. Navnet kan jeg
desværre ikke huske lige nu.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Palle Jensen

Dato : 29-01-08 15:25

On 2008-01-29 11:33:38 +0100, Peter Farsinsen <fornavn@efternavn.dk> said:

> Bruger et program, der fjerner hele installationen.
>
> Ta' et kig på AppZapper (virker ikke helt 100% på Leopard) eller
> CleanApp. Begge er kommercielle programmer, men prisen er ikke skyhøj.

Takker.

CleanApp røg i kurven.