Valg af port
Fra : Flemming

Dato : 24-01-08 14:24

Hej

Hvad er jeres erfaring med forskellige portmærker (Crawford, Lindab,
Jydeport m.v.) - er nogen bedre den andre?

Er på jagt efter nogen som kan levere dem med Velfacs granit overflade,

Der er tale om en stål ledhejseport.

Mvh.
Flemming

Fra : Ukendt

Dato : 26-01-08 08:20

Købte selv en Hörmann EPU 40 M-Sicke doppelwandig -
Woodgrain-Oberfläche 2.6 X 2,4 meter i 2005 med deres ProMatic hejse
system inklusive fjernbetjening.
Uden vinduer i porten.
Pris den gang cirka 22000 inklusive montering.
http://www.hoermann.de/de/de/katalog/garagentore/sectionaltore/stahltore_ein-_und_doppelwandig/mittel-sicke/
Den er med 20 mm isolering, men gav en voldelig komfort stigning i
garagen, den er nu altid frostfri, uden anden opvarmning end
spildvarmen igennem en almindeligt isoleret hulmur op til selve huset.
Garagen er med termovinduer og 100 mm rockwool på loftet.

Alt fungerer perfekt, det eneste var en mindre fejlmåling af lysningen
fra portfirmaet side, som de "udbedrede" uden særlig meget brok.

Venlig hilsen
Arnold

Fra : Flemming

Dato : 26-01-08 11:48

Hej Arnold

Tak for dit svar - kendte slet ikke det mærke - det vil jeg lige se lidt
nærmere på.

Mvh. Flemming

Fra : Magnus

Dato : 17-03-08 04:22

Hej

> Der er tale om en stål ledhejseport.
Jeg har gode erfaringer med Hörmanns ledhejseporte
Du kan købe dem igennem http://www.masterdoor.dk/

Med venlig hilsen
Magnus