Programopstart under Leopard
Fra : Steen Uldahl

Dato : 24-01-08 16:46

Toast Titanium programmet starter op efter genstart af computeren.
Jeg har været inde i Bibliotek/Startupitems, men der finder jer ikke
programmet. Hvor kan jeg så slå opstart-funktionen fra?

Hilsen
Steen

Fra : Erik Richard Sørense~

Dato : 24-01-08 17:47

Steen Uldahl wrote:
> Toast Titanium programmet starter op efter genstart af computeren.
> Jeg har været inde i Bibliotek/Startupitems, men der finder jer ikke
> programmet. Hvor kan jeg så slå opstart-funktionen fra?

Prøv først at kigge i Toast preferences - fanebladet 'Sharing', at
'Toastanywhere' ikke er aktiv.

Kig ogsåi 'Systemindstillinger' -> 'Konti' -> 'Logind emner, at Toast
ikke er tilføjet dér. Hvis den er det, så marker programmet i listen og
tryk på '-' (minustast).

mvh. Erik Richard

Fra : Lyrik

Dato : 24-01-08 17:54

Den 24.01.2008 kl. 16:46 skrev Steen Uldahl <steen@uldahl.dk>:

> Toast Titanium programmet starter op efter genstart af computeren.
> Jeg har været inde i Bibliotek/Startupitems, men der finder jer ikke
> programmet. Hvor kan jeg så slå opstart-funktionen fra?
Du har ikke glemt en blank plade i et af dine drev? Ellers kunne du jo
prøve at afinstallere med "appdelete"-man trækker programikonet til
appdeletes papirkurv, så fjernes det.
Den tager nemlig alle programmets instillingsfiler med i papirkurven. Det
sker ikke hvis man bare trækker programmet til kurven.

Og så geninstallere.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-01-08 22:30

Steen Uldahl <steen@uldahl.dk> wrote:
> Toast Titanium programmet starter op efter genstart af computeren.
> Jeg har været inde i Bibliotek/Startupitems, men der finder jer ikke
> programmet. Hvor kan jeg så slå opstart-funktionen fra?

højreklick på dismen i din Dock og fjern flaget. Eller gå til
Login Items for din konto.

Startupitems bruges til at starte andre dimser.

Fra : Steen Uldahl

Dato : 25-01-08 08:10

Mange tak for svarene. Da jeg højreklickede på dimsen i
Docken var problemet løst.

Hilsen
Steen