------>>> Hjælp Til Mobil Telefoner, Ny ~
Fra : ----== HellBoy ==---~

Dato : 15-07-01 11:07

Hej NG!!!

Jeg ser tit at folk spørger om hvordan de får nye spil på deres 3210, og
hvordan man installere de nye dioder/led's i sin 3310.
Det er faktisk nemt at gøre selv, og det meste kræver bare lidt "Expert"
hjælp og et såkaldt datakabel...
Derfor syntes jeg at i lige kunne få dette link, til en gør det selv side
med hjælp til det meste omkring mobil telefoner...
Http://Mobile.Box.Sk
Dette er alletiders side, og jeg bruger den selv meget... Så tag et kig på
den før i bruger alle jeres penge på folk der skal have 200 kr for at låse
jeres mobil op, selvom i selv har et datakabel... Eller noget! Det kunne
måske oxo være interesant at vide noget om en telefons mange andre
muligheder en lige ovenstående såsom: Gratis Sms, Nye Netværks Menuer, Osv.
Så tag et kig på sidan det skader ikke!!

Nu er det selvfølgelig ikke for at ødelægge en måske god forretning for alle
jer der låser div. mobil telefoner op, men jeg syntes bare at folk skal
prøve selv hvis de kan og har tingene (hardwaren og softwaren) til det!!

Ps: Jeg er ikke "P.R. Mand" for ovenstående side, jeg syntes bare den er god
og at alle burde tage et kig på den!

Mvh. Martin Blirup.