FTP program til Mac
Fra : Mac_11

Dato : 24-01-08 09:26

Hej

Er der noget der kender et godt FTP program til Mac.

Har prøvet en demo af Transmit og det kører jo godt. Skal bruge det på
ca. 15 Mac'er.

Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

Mvh.

Søren

Fra : Peter Farsinsen

Dato : 24-01-08 09:31

Mac_11 wrote:
> [...]

> Er der noget der kender et godt FTP program til Mac.
>
> Har prøvet en demo af Transmit og det kører jo godt. Skal bruge det på

Jeg foretrækker Transmit, da det passer godt i mit workflow.

> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

Mange kan godt lide CyberDuck, men det har ikke et two-pane view, som
eksempelvis Transmit har. CyberDuck er desuden open source og gratis.

--
Peter Farsinsen
fornavn@efternavn.dk

Fra : Søren

Dato : 25-01-08 17:21

> Mange kan godt lide CyberDuck, men det har ikke et two-pane view, som
> eksempelvis Transmit har. CyberDuck er desuden open source og gratis.
>
> --
> Peter Farsinsen

Tak for jeres info. Har downloadet CyberDuck - Ser ud til at kunne det mest
nødvendige.

Søren

Fra : Terje Rydland

Dato : 24-01-08 09:35

Mac_11 <srl_fjern_dette@get2net.dk> wrote:

> [...]
> ca. 15 Mac'er.
>
> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

Jeg bruker CyperDuck.

terje

Fra : Jon

Dato : 24-01-08 09:40

Mac_11 <srl_fjern_dette@get2net.dk> wrote:

> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

ftp eller sftp på kommandolinjen (Terminal).
--
/Jon
echo 36199371860304980107073482417748002696458P|dc

Fra : Lyrik

Dato : 24-01-08 16:38

Den 24.01.2008 kl. 09:26 skrev Mac_11 <srl_fjern_dette@get2net.dk>:

> [...]
> ca. 15 Mac'er.
>
> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?
Jeg har valgt at betale for "Fetch". :
http://www.fetchsoftworks.com/downloads.html
Den koster 25$.
Den er upåklagelig. Du kan få en 15 dages gratis prøve.

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Morten Reippuert Knu~

Dato : 24-01-08 17:54

> [...]
> ca. 15 Mac'er.
>
> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

Cyberduck og/eller ftp. Cyberduck er en gui frontend til de af apple
distribuerede sftp og ftp cli programmer. CyberDuck er open source.

Fra : Per Rønne

Dato : 24-01-08 19:30

Mac_11 <srl_fjern_dette@get2net.dk> wrote:

> Er der noget der kender et godt FTP program til Mac.

Jep.

Det hedder 'ftp' og startes op fra Terminal.

<http://www.ucalgary.ca/~physed/mmi/ftp-manual.html>
--
Per Erik Rønne
http://www.RQNNE.dk

Fra : Flemming Rubini

Dato : 25-01-08 17:20

> [...]

> ca. 15 Mac'er.
>
> Er der noget gratis eller billigere alternativ til Transmit ?

Jeg skulle lige til at anbefale fireFTP, til Firefox, da jeg opdager den
er forsvunden ... ?

Flemming Rubini

Fra : BirgerB.

Dato : 26-01-08 15:01

In article <1iba7qp.sivion18w3bpvN%flemming@rubini.invalid>,
flemming@rubini.invalid (Flemming Rubini) wrote:

> Jeg skulle lige til at anbefale fireFTP, til Firefox, da jeg opdager den
> er forsvunden ... ?

En relativt ukendt, men alligevel bragende godt program ( shareware )
der virkeligt bliver holdt uptodate.
kik på:
http://captainftp.xdsnet.de/

<http://captainftp.xdsnet.de/>