Dreamweaver 9 laaaaaaaaangsom på OS X?
Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 23-01-08 16:05

Jeg har testet Dreamweaver 9 (CS 3) på OS X Tiger (aka. 10.4.11).
Den er laaaaaaaaangsom, der er badebold hele tiden. Jeg har prøvet alle
forslag fra Adobe og diverse fora, men lige lidt hjælper det. Trashet alle
prefs og plist osv.

Er der nogen som synes det kører OK?
Tilbage på DW 8 er der ingen problemer.

- MacBook 1,83 Core 2 Duo, 2 GB RAM.

mvh. Mikael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 23-01-08 16:53

On 2008-01-23 16:05:08 +0100, "nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> said:

> [...]
> forslag fra Adobe og diverse fora, men lige lidt hjælper det. Trashet alle

Hos mig rykker DW for fuld skrue, men jeg bruger den også mest kun til
php og xhtml kodning. Der er jo mulighed for flash og alt mulig andet
lir, som nok kræver lidt mere. Jeg sidder ved en sort macbook 2ghz /
2gb ram.

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : Lyrik

Dato : 24-01-08 00:07

Den 23.01.2008 kl. 16:53 skrev Thomas Schreiber <nej@tak.dk>:

Jeg sidder ved en sort macbook 2ghz / 2gb
> ram.
Hvad farve er stolen du sidder på?)) By the way er den hurtigere i
sort?

--
Greetings from Jens "Lyrik" Bech.

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-01-08 10:43

On 2008-01-24 00:06:38 +0100, Lyrik <lyrik@heaven.dk> said:

> Den 23.01.2008 kl. 16:53 skrev Thomas Schreiber <nej@tak.dk>:
>
> Jeg sidder ved en sort macbook 2ghz / 2gb
> Hvad farve er stolen du sidder på?)) By the way er den hurtigere i sort?

Min stol er - sort

Ja, der er 4MB cache i sort mackbbok, og 2MB i en hvid. Er der andet du
er i tvivl om?

--
Venligst,
Thomas Schreiber

Fra : nospamtoMike [8000 C~

Dato : 24-01-08 10:18

> [...]
> php og xhtml kodning. Der er jo mulighed for flash og alt mulig andet
> lir, som nok kræver lidt mere. Jeg sidder ved en sort macbook 2ghz /

Jeg laver bare lidt alm. HTML, 1 site med 8 sider. Og badebolden snurrer
voldsomt og gør Dreamweaver 9 CS3 ubrugeligt.

Nogen forslag til fejlfinding?

mvh. Mikael

Fra : Thomas Schreiber

Dato : 24-01-08 10:45

On 2008-01-24 10:17:41 +0100, "nospamtoMike [8000 C]" <nospam@kern.dk> said:

> Jeg laver bare lidt alm. HTML, 1 site med 8 sider. Og badebolden snurrer
> voldsomt og gør Dreamweaver 9 CS3 ubrugeligt.
>
> Nogen forslag til fejlfinding?
>
> mvh. Mikael

Ikke lige umiddelbart. Jeg oplever selv en del mystiske ting i DW 9,
bla.a at når man vil skifte mellem vinduer på command + "<", sker det
nogle gange at det ikke virker og jeg skal genstarte DW.

Har du prøvet Coda? Jeg skriver en del PHP og xHTML i DW, og den
forslår selv en masse (auto eller hvad det hedder), hvilket gør mit
arbejde meget lettere. Det er ikke helt det samme i CODA.

--
Venligst,
Thomas Schreiber