At købe videofilm!
Fra : Mette Frederksen

Dato : 15-07-01 11:20

Hejsa!!!!

Jeg vil lige høre! Hvor er det bedste sted at købe videofilm her på
nettet??? Gerne et dansk sted og gerne et sted hvor de også har mange
"gamle" film, ja det er de køre 80'er film jeg er så forelsket i! *LOL*

Mvh Mette

PS Dette er en rigtig god liste med en rigtig god stemning! *S*
--
\!/
(@ @)

Fra : Peter Bjerre Rosa

Dato : 15-07-01 11:29

Mette Frederksen skrev:
> Jeg vil lige høre! Hvor er det bedste sted at købe videofilm her på
> nettet???

Jeg ville kigge på http://www.videoland.dk/

Her er der masser af danske klassiskere.

> PS Dette er en rigtig god liste med en rigtig god stemning! *S*

So true! :)

--
Mvh. Peter
http://www.filmsvar.dk - online filmbrevkasse

Fra : Janus Sandsgaard

Dato : 14-08-01 13:39

Sun, 15 Jul 2001 12:19:46 +0200, "Mette Frederksen"
<rollike@frederiksen.mail.dk>:

> Jeg vil lige høre! Hvor er det bedste sted at købe videofilm her på
> nettet??? Gerne et dansk sted og gerne et sted hvor de også har mange
> "gamle" film, ja det er de køre 80'er film jeg er så forelsket i! *LOL*

Hvis filmene du søger ud over at være "gamle" også skal være skæve eller
på anden vis adskille sig fra mail stream, så kan du måske finde noget
interessant på Glorias websier:

   http://gloria.dk

God jagt!

-j

--
Uwaga! Skoddede min sidste smøg d. 26.07.01.
Det var en transylvansk "Snagov".