Orangina - hvem fører det ?
Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-01-08 15:12

For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre mængder.

Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
steder...

/Michael

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 23-01-08 15:24

Michael Schrøder wrote:
> For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre
> mængder.
> Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
> steder...

Jeg har købt det i Irma af og til.

Ebbe

Fra : Michael Schrøder

Dato : 23-01-08 20:42

Ebbe Kristensen skrev:

> Jeg har købt det i Irma af og til.
>
> Ebbe

Ja - jeg savner også en Irma på Fyn - helst i Svendborg

/Michael

Fra : Ebbe Kristensen

Dato : 24-01-08 13:12

Michael Schrøder wrote:

> Ja - jeg savner også en Irma på Fyn - helst i Svendborg

Forståeligt - men da du ikke skrev noget om hvor i kongeriget, du normalt
huserer, fik du det bedst mulige svar

Ebbe

Fra : Ukendt

Dato : 23-01-08 17:25

"Michael Schrøder" <news4mis2@schroeder.dk> skrev i en meddelelse
> For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre mængder.
>
> Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
> steder...

Jeg har flere gange set det hos arabiske grønthandlere. Jeg tror også de har
det i Metro, men jeg er ikke sikker.
Mvh Tommy

Fra : Jeppe Vestergaard

Dato : 23-01-08 19:59

> For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre mængder.
>
> Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
> steder...

Min kæreste købte en ½-liters i Irma forleden.

--
Jeppe Vestergaard, Roskilde

Fra : Claus Frørup

Dato : 23-01-08 23:34

Isang tao pinangalanan, Michael Schrøder nagsulat:

>For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre mængder.
>
>Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
>steder...

7/11 har dem i ½ liter.
Bilka har også haft dem, men jeg ved ikke om de har dem mere.
--
Dette er en signatur.

Læs den ikke.

Fra : Kenned

Dato : 27-01-08 11:33

"Michael Schrøder" <news4mis2@schroeder.dk> skrev i meddelelsen
> For nogle måneder siden havde Fakta det i 1½ flasker - i mindre mængder.
>
> Hvor kan man ellers finde det? - jeg synes ikke jeg har set det nogle
> steder...
>
> /Michael

Er næsten sikker på at det findes i det lokale netto... Næstved

Kp