lidt OT: woozie flaske (hotsauce flasker) ~
Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-08 04:40

hejsa,
Dette er måske lidt OT, men tænkte at der måske sad nogle herinde med
viden om dette alligevel.
Jeg søger en forhandler af de såkaldte wozzy/wozzie flasker der typisk
bruges til hot-sauce og lignende.
Det jeg søger er løsninger ala det som sælges her:
http://www.peppermania.com/bottle_catalog_0.html men løssalg eller
andet er også en mulighed. ville have haft købt hjem fra den
amerikanske forhandler, men forsendelsen mangedobblede prisen så det
ikke kan betale sig.
Det skal bruges til fødevarer så de skal være godkendte til dette
(altså ikke genbrug eller lignende).
Nogen der kender til forhandlere af disse flasker i Danmark eller land
hvor forsendelse hertil billigt? Det vil i første omgang være en
relativ lille mængde <100stk, men med tiden skulle det gerne blive til
en noget større mængde.

MVH
Kim

PS: da dette er lidt OT tager jeg gerne imod råd til hvor jeg ellers
kunne spørge om dette.

Fra : Lou

Dato : 22-01-08 16:46

On Tue, 22 Jan 2008 03:40:25 -0800 (PST), Kim Schulz wrote:

> Jeg søger en forhandler af de såkaldte wozzy/wozzie flasker der typisk
> bruges til hot-sauce og lignende.

Du oplyser ikke nærmere om hvorfor det skal være netop *den* flake. Er det
p.g.a. størrelsen, designet eller ...?

> [...]
> andet er også en mulighed. ville have haft købt hjem fra den
> amerikanske forhandler, men forsendelsen mangedobblede prisen så det

Små flasker kan vel købes mange steder. Hvis du - i første omgang - kun
skal bruge < 100 stk., kunne du kontakte folkene bag whiskynyt.dk. De
sælger sample-flasker af forskellig størrelse.

http://shop.whiskynyt.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-08 09:19

On Jan 22, 4:46 pm, Lou <l...@strawman.com> wrote:

> [...]
> skal bruge < 100 stk., kunne du kontakte folkene bag whiskynyt.dk. De
> sælger sample-flasker af forskellig størrelse.

Jeg ønsker disse flasker da det netop _er_ til hot-sauce jeg skal
bruge dem.
Da denne type flaske er defacto-standarden til hotsauces, ja så vil
jeg gerne
have af mit er i samme type flaske..
dem fra whiskeynyt er dog en brugbar mulighed hvis jeg ikke kan finde
andet.

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-08 09:25

Fra : Maria Frederiksen

Dato : 22-01-08 17:40

>Jeg søger en forhandler af de såkaldte wozzy/wozzie flasker der typisk
>bruges til hot-sauce og lignende.

http://www.polimoon.com er måske en mulighed.

Mvh Maria

Fra : Max

Dato : 22-01-08 17:51

Hej Kim

> Jeg søger en forhandler af de såkaldte wozzy/wozzie flasker der typisk
> bruges til hot-sauce og lignende.

Er det ikke sådanne flasker som bruger her ?

http://www.chokolade-compagniet.dk/

hvis det er tilfældet kan man jo snakke med dem.

--
Mvh Max

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-08 18:03

On Tue, 22 Jan 2008 17:50:51 +0100
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kim

> Er det ikke sådanne flasker som bruger her ?
>
> http://www.chokolade-compagniet.dk/
>
> hvis det er tilfældet kan man jo snakke med dem.

De ligner meget, men det er ikke dem. De har så vidt jeg husker en
korkprop, hvor dem jeg ønsker har plastskruelåg.

--
Kim Schulz | Blog: http://www.schulz.dk/
Email: Kim@schulz.dk | Work: http://www.devteam.dk/

Fra : Kim Schulz

Dato : 22-01-08 18:33

On Tue, 22 Jan 2008 18:13:59 +0100
"Max" <Max_Jens@post9.tele.dk.invalid> wrote:

> Hej Kim

> Hvor store skal de være, som Tabasco flasker ?
>
> Måske noget i denne stil ?
>
> http://www.dessertcirkus.dk/php/saucer.php

De er større end almindelige tabasco flasker, men dog ikke så meget. de
er 5oz som er lidt mindre end 150ml.
Heibergs flasker er så vidt jeg husker 12oz / 350ml

Fra : Max

Dato : 25-01-08 21:37

Hej Kim

> Det skal bruges til fødevarer så de skal være godkendte til dette
> (altså ikke genbrug eller lignende).

Jeg tror de bruger lige den slags flaske du er ude efter
her, prøv at spørge, det kan jo nemt være du kan købe
nogle der.

http://www.hjertefryd.dk/

--
Mvh Max